طراحی لوگو: اینستاگرام طی آپدیتی فونت اختصاصی و لوگوی جدیدی دریافت کرد

به گزارش مجله 90 جعبه، اینستاگرام به تازگی آپدیتی را برای اپلیکیشن خود منتشر نموده که طی آن قابلیت های بصری زیادی نظیر آیکن نو و سبک نوشتاری جالب و اختصاصی به آن اضافه شده است.

طراحی لوگو: اینستاگرام طی آپدیتی فونت اختصاصی و لوگوی جدیدی دریافت کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

اینستاگرام در حال حاضر یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی در جهان به شمار میرود که طی چند سال اخیر، تغییرات زیادی به خود دیده است. اما در آپدیت تازهی که به تازگی برای آن عرضه شده، شاهد اضافه شدن جلوه های بصری مختلفی به آن هستیم که از جمله این موارد می توان به آیکن تازه و فونتی اختصاصی به نام Instagram Sans اشاره نمود که به وسیله خود شرکت طراحی شده است.

این آپدیت تازه اینستاگرام را می توان نسبتا بزرگ و جالب در نظر گرفت اما با این حال هنوز شرکت تصمیم نگرفته نسخه ای اختصاصی برای آیپد طراحی کند. در نتیجه کاربران این محصول همچنان باید از نسخه تحت وب استفاده نمایند. حال چه زمانی اینستاگرام تصمیم به انجام این کار می گیرد معین نیست ولی امیدواریم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد، چون این اپلیکیشن اکنون بیشتر ویدیو محور شده تا پلتفرمی برای انتشار تصاویر، در نتیجه یک محصول با نمایشگر بزرگ تر می تواند کار کردن با آن را لذت بخش تر کند.

اما می پردازیم به تغییراتی که طی آپدیت اخیر به اینستاگرام اضافه شده است. با سبک نوشتاری تازه، فونت Instagram Sans آغاز می کنیم که اینستاگرام مانور زیادی هم روی آن داده است. طبق ادعای شرکت، اینستاگرام به وسیله این سبک نوشتاری، به نوعی ماهیت متفاوت خود را به نمایش می گذارد. کاربران می توانند از این سبک نوشتاری در استوری و ریلزهای خود هم استفاده نمایند و ظاهری مجذوب کننده و متفاوت به آن بدهند.

طبق گفته های اینستاگرام، این آپدیت تازه به صورت کلی با تمرکز بر محتوا در نظر گرفته شده و به همین دلیل هم میخواهد امکان نمایش تمام صفحه تصاویر را فراهم کند تا بدین ترتیب کاربران تمام تمرکز خود را فقط روی خود محتوا بگذارند. در واقع شرکت می خواهد همه چیز ساده و در عین حال کاربردی و قابل فهم باشد. البته این نخستین باری هم نیست که می بینیم شرکت ادعا می نماید در راستای بهبود محتوا قدمی برداشته است. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام، تقریبا هر هفته در رابطه با اینکه تمرکزی ویژه روی محتوا و تولیدنمایندگان محتوا دارد، صحبت هایی را مطرح می نماید. هرچند این بار عموم کاربران می توانند تغییرات را حس نمایند.

نظر شما در رابطه با تغییرات انجام شده چیست؟

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1965

به "طراحی لوگو: اینستاگرام طی آپدیتی فونت اختصاصی و لوگوی جدیدی دریافت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: اینستاگرام طی آپدیتی فونت اختصاصی و لوگوی جدیدی دریافت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید