ببینید؛ تریلر تازه بازی نقش آفرینی Zenless Zone Zero تعیین شد

به گزارش مجله 90 جعبه، استودیوی میهویو (miHoYo) به تازگی از تریلر نو بازی اکشن و نقش آفرینی Zenless Zone Zero رونمایی نموده است.

ببینید؛ تریلر تازه بازی نقش آفرینی Zenless Zone Zero تعیین شد

در داستان این بازی آمده که تمدن معاصر به وسیله یک فاجعه ماوراء طبیعی به نام Hollows نابود شده است. در میان این فاجعه طاقت فرسا، شهر نیو اریدو (New Eridu) با بهره گیری از فناوری و منابع لازم برای مشاخصه با فاجعه ذکر شده، در برابر مسائل برخاسته است و به تدریج به فانوس پایانی تمدن مدرن تبدیل شده است. بازیکنان نقش یک متخصص در راهنمایی افراد در اکتشاف Hollows را برعهده گرفته و با گروهی از همراهان منحصربه فرد وارد ماجراجویی می شوند تا بر دشمنان ناشناخته غلبه نمایند و رازهای پشت نیو اریدو را کشف نمایند.

در آخرین نسخه بتا با عنوان Equalizing Test، بازیکنان می توانند فصل تازهی از داستان را کاوش نمایند که بر Belobog Heavy Industries، یکی از جناح های اصلی بازی متمرکز است. به لطف مجموعه ای از مکانیک های گیم پلی تازه که به نسخه بتای آینده اضافه شده است، بازیکنان می توانند به شبکه معروف به Inter-Knot بپردازند و سفارش های غیرمعمول بگیرند یا با دوستان خود بازی های آرکید انجام دهند، حیوانات دوست داشتنی را تبدیل به حیوان خانگی نمایند و در اطراف پرسه بزنند.

این اثر بعلاوه دارای سبک هنری و طراحی موسیقی بی نظیری است که احساس غوطه وری صوتی و تصویری را تقویت می نماید. در نسخه بتای تازه، شهر نیو اریدو با یک به روزرسانی بصری در مقیاس کامل بر اساس بتای قبلی بازسازی خواهد شد. فهرست آهنگ های بازی نیز مدرن تر و پر جنب و جوش تر هستند. علاوه بر این، سه شخصیت تازه، هر کدام با پیشینه و جذابیت منحصربه فرد خود به نیو اریدو خواهند آمد تا با بازیکنان تشکیل تیم دهند. لازم به ذکر است که یکی از ویژگی های شاخص بازی، اکشن هیجان انگیز آن است. با مکانیک کاملا تازه Perfect Assist، آخرین نسخه بازی برای تازه واردان محبت آمیز تر از همواره است.

بازی Zenless Zone Zero در تاریخی نامعلوم برای رایانه های شخصی، اندروید و iOS عرضه خواهد شد. ثبت نام برای دومین نسخه بتای بازی نیز در وبسایت رسمی آن در دسترس است. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1402 بروزرسانی: 20 آبان 1402 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 2217

به "ببینید؛ تریلر تازه بازی نقش آفرینی Zenless Zone Zero تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر تازه بازی نقش آفرینی Zenless Zone Zero تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید