آنچلوتی: زنده از آنفیلد بیرون آمدیم و این مهمترین چیز است، امتیاز دریافت در خانه لیورپول کار ساده ای نیست

به گزارش مجله 90 جعبه، سرمربی تیم فوتبال ناپولی از نتیجه ای که شاگردانش در مصاف سخت خارج از خانه مقابل لیورپول گرفته اند بسیار راضی است.

آنچلوتی: زنده از آنفیلد بیرون آمدیم و این مهمترین چیز است، امتیاز دریافت در خانه لیورپول کار ساده ای نیست

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی پس از تساوی یک - یک شب گذشته (چهارشنبه) ناپولی در آنفیلد به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: مساوی کردن در آنفیلد کار آسانی نیست. ما تحت فشار زیادی قرار داشتیم و به همین دلیل در لاک دفاعی فرو رفتیم اما هیچ راه دیگری برای زنده بیرون آمدن از آنفیلد وجود ندارد. ما زنده بیرون آمدیم و این مهمترین چیز است. شب خوبی بود چون ما یک امتیاز گرفتیم و با آن نه تنها هنوز شانس صعود بلکه شانس صعود به عنوان تیم اول را داریم.

برخلاف سری A که نتایج متزلزلی گرفته است، ناپولی در این فصل از رقابت های اروپایی عملکرد خوبی داشته است.

آنچلوتی در این باره هم گفت: من خودم هم متعجبم البته نه از نتایج مان در لیگ قهرمانان بلکه از نتایجی که در سری A گرفته ایم، چون در آنجا به اندازه کافی تمرکز و انگیزه نداشته ایم. مطمئناً یکسری محدودیت هایی وجود دارد که باید روی آنها کار کنیم اما نتیجه بازی امشب به ما یاری خواهد نمود تا از وضعیت بدی که در آن هستیم، فاصله بگیریم. در فوتبال همواره لحظات سختی وجود دارد اما ما در راستا درستی هستیم و مهم این است که روحیه مان را نبازیم. من با رئیس باشگاه هم صحبت کردم و او از عملکرد همه بازیکنان راضی بود و به ما به خاطر بازی مان تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 436

به "آنچلوتی: زنده از آنفیلد بیرون آمدیم و این مهمترین چیز است، امتیاز دریافت در خانه لیورپول کار ساده ای نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: زنده از آنفیلد بیرون آمدیم و این مهمترین چیز است، امتیاز دریافت در خانه لیورپول کار ساده ای نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید