ابلاغ شیوه نامه سنجش پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با احتیاج های ویژه مدارس استثنایی

به گزارش مجله 90 جعبه، سازمان آموزش و پرورش استثنایی شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با احتیاج های ویژه مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا را ابلاغ کرد.

ابلاغ شیوه نامه سنجش پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با احتیاج های ویژه مدارس استثنایی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، با توجه به شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اضطراری مدارس شیوه نامه سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با احتیاج های ویژه مدارس استثنایی در شرایط بحران کرونا) ابلاغ شد. رعایت دستورالعمل برگزاری امتحانات و آزمون های تراکمی دانش آموزان در شرایط فاصله گذاری علاوه بر مفاد این شیوه نامه الزامی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، این شیوه نامه برای دوره های تحصیلی پیش دبستانی، ابتدایی تمامی دانش آموزان با احتیاج های ویژه، دوره اول و دوم متوسطه (شاخه های نظری، فنی و حرفه ای وکاردانش)، دوره دوم متوسطه شاخه های فنی و حرفه ای و کاردانش، دوره اول متوسطه پیش حرفه ای و دوره دوم متوسطه حرفه ای، دوره اول متوسطه پیش حرفه ای و دوره دوم متوسطه حرفه ای و دوره دوم متوسطه حرفه ای تدوین شده است و به تفصیل شرایط سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در هریک از بخش ها توضیح داده شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 952

به "ابلاغ شیوه نامه سنجش پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با احتیاج های ویژه مدارس استثنایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابلاغ شیوه نامه سنجش پیشرفت تحصیلی تربیتی دانش آموزان با احتیاج های ویژه مدارس استثنایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید