اجاره ویلا در شمال در کمتر از دو دقیقه

به گزارش مجله 90 جعبه، خیلی ها شمال ایران را به دلیل موقعیت جغرافیایی و آب و هوای متفاوت نسبت به دیگر مناطق کشور به عنوان مقصد مسافرت انتخاب می نمایند.

اجاره ویلا در شمال در کمتر از دو دقیقه

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شیب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

مجاورت شمال کشور با دریای خزر باعث شده شهرهای شمالی در فصول خاصی از سال مانند بهار پذیرای مهمانان و گردشگران زیادی باشند.

اگر به فکر یک سفر هیجان انگیز به شمال خوش آب وهوا بعد از کرونا هستید و یا اگر احیانا شما در این روزها باید به یکی از شهرهای شمال بروید و نگران شرایط بهداشتی اقامتگاهتان در مقصد هستید باید بگوییم که میتوانید با خیالی آسوده برای اجاره ویلا در شمال اقدام کنید آن هم در کمتر از دو دقیقه!

ویلا در شمال یا هتل در شمال؟

اقامت در یک ویلای اجاره ای درشمال برای کسانی که دوست دارند با خانواده به سفر بروند و یا نزدیک ساحل باشند، بیشتر پیشنهاد می گردد چرا که شما قطعا فضای بیشتری در اختیارتان خواهد بود و با خانواده می توانید از این فضا بهره کافی را ببرید.

همچنین اقامت در ویلاهای شمال نسبت به اقامت در هتل با امکاناتی در حد ویلای انتخابی هزینه کمتری را متحمل خواهید شد. اگر اهل شب بیداری هستید و مایلید تا در بازه زمانی که به شمال سفر نموده اید شب ها را کنار خانواده و دوستان به بازی کردن و دور هم بودن سپری کنید اقامتگاه غیر هتلی برای شما مناسب تر خواهد بود.

این شرایط در حالی است که هیچ ترسی هم از مزاحمت درست کردن برای مهمانان اتاق بغلی در محیط هتل نخواهید داشت. همچنین اگر از جمله زوج های جوانی هستید که تازه ازدواج نموده اید، اجاره یک ویلای زیبا در کنار ساحل می تواند یک تجربه رویایی برای شما رقم بزند.

در برخی هتل ها فضای آشپرخانه و سرویس های بهداشتی ممکن است به صورت اشتراکی باشد و این مورد به ندرت در یک ویلا شمال دیده میگردد.

ظرفیت پذیرش هر اتاق هتل معمولا بیشتر از 6 یا 7 نفر نیست اما در مقابل بسیاری از اقامتگاه های غیر هتلی میتوانند ظرفیت پذیرش تعداد نفرات را تا بیش از 20 نفر افزایش دهند و همین موضوع اقامت در هتل برای سفرهای دسته جمعی بهتر است انتخاب نگردد.

پس با توجه به این که نحوه مسافرت شما به چه صورت است و چه شرایطی مد نظرتان است، می توانید اقامتگاه مناسب و مورد نظر خود را انتخاب کنید و مسافرت خوب و خوشی را رقم بزنید.

تجربه اجاره ویلا در شمال با رنتی جا

شاید برای شما هم پیش آمده است که در ایامی خاص و یا یک تعطیلی به خصوص تصمیم به سفر گرفته اید و با رسیدن به مقصد با حجم زیادی از مسافرانی که تصمیمی مانند شما داشته اند و دل به سفر زده اند روبرو شده اید و ساعت ها برای اجاره یک ویلا به خصوص در شمال کشور کوشش نموده اید و یا به ناچار مجبور به پرداخت هزینه ای چند برابری برای اسکان در یک اقامتگاه با امکانات معمولی شده اید.

برای اجاره ویلا در شمال یا هر شهر دیگری در کمتر از دو دقیقه کافی است در مرورگر اینترنت خود رنتی جا را جستجو کنید تا برای همواره به هر کجای ایران زیبایمان قصد سفر داشتید از میزبانی هوشمند و شایسته رنتیجا (rentija.com) در مقصد خود بدون دغدغه لذت ببرید.

شرایط اجاره ویلا در شمال در زمان شیوع ویروس کرونا

با توجه به دستورات لازم الاجرا وزارت بهداشت صاحبین اقامتگاه هتلی و غیر هتلی موظف به ثبت نام در سامانه دریافت مجوز فعالیت در شرایط وجود ویروس شده اند و فقط اقامتگاه هایی که در این سامانه ثبت نام نموده و آیین نامه بهداشتی معین شده را رعایت نموده باشند دارای کد تایید فعالیت هستند در غیر اینصورت فعالیت واحدهای اقامتی بدون مجوز غیر قانونی تلقی میگردد و از نظر بهداشتی در شرایط قرمز قرار دارند.

رنتی جا میزبان هوشمند تمام گردشگران در سراسر کشورمان است که تمامی واحدهای اقامتی ثبت شده در این سایت همگی موظف به دریافت کد تایید فعالیت وزارت بهداشت هستند و تمامی پرتکل های بهداشتی در زمان وجود ویروس توسط میزبانان سایت رنتی جا به خوبی اجرا میگردد و تمامی واحد های اقامتی موجود در هر شهر از جمله شهرهای شمالی آماده پذیرایی شایسته از تمامی مسافران هستند.

کلام آخر

قبل از این که به سفر بروید باید در مورد نوع اقامتگاه خود فکر کنید و تصمیم بگیرید حالا اگر تصمیم شما سفر به یکی از شهرهای شمالی میباشد بهتر است قبل از این که راه بیفتید اقامتگاه خود را نیز حتی رزرو کنید و بعد راهی مقصد شوید و از قلم نیاندازید که حتما به نکات و پروتکل های بهداشتی وزرات بهداشت در مورد سفر و اقامتگاه نیز توجه لازم و کافی را داشته باشید

برای این منظور پیشنهاد ما بر اساس دلایل بیان شده وب سایت رنتی جا است که می تواند بهترین راهنمای شما در رزرو و اجاره اقامتگاه های غیر هتلی باشد و با ارائه اقامتگاه های معتبر و متنوع در سراسر ایران و از جمله محدوده شمال کشور برای گردشگران باشد و شما نیز میتوانید در سفر خود به هر کدام از شهرهای نوار جنوبی دریای خزر به راحتی درخواست رزرو و اجاره ویلا در شمال در هر ساعتی از شبانه روز از میزبان هوشمند خود یعنی رنتی جا داشته باشید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1150

به "اجاره ویلا در شمال در کمتر از دو دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره ویلا در شمال در کمتر از دو دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید