احضار مدیران رسانه ای استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، توضیحاتی در خصوص بیانیه مقامات رسمی باشگاه های استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.

احضار مدیران رسانه ای استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی درباره بیانیه های اخیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: اولاً قاطعانه اعلام می کنم که این رفتارها در شروع فصل جدید، مغایر با همه زحمت هایی است که برای آرامش فضای فوتبال و شروع یک لیگ پرشور و سالم کشیده می گردد. ثانیاً با توجه به تأکید و اعلام قبلی، رکن قضایی فدراسیون فوتبال مصمم است با اجرای ظرفیت کامل مقررات انضباطی، با هر نوع رفتاری که خلاف مقررات تلقی می گردد، برخورد کند.

وی ادامه داد: سوم اینکه اگر چه بیانیه دو باشگاه شاید در نوع خود متضمن کلمات معمولی و متعارف باشد، اما چون این بیانیه ها با تشویش اذهان عمومی و جهت دهی به طرفداران دو تیم بزرگ پایتخت می تواند موجب ناآرامی و التهاب در سکوها گردد و تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس را علیه یکدیگر تحریک کند، لذا ضمن ابلاغ اخطاریه برای مقامات صادرنماینده بیانیه (مدیران رسانه ای دو تیم)، اعلام می گردد که در اولین فرصت ممکن باید جهت پاسخگویی به این رفتار خود در کمیته انضباطی حاضر شوند.

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: البته از مدیریت دو باشگاه بزرگ پایتخت درخواست می کنم که با ارشاد مجموعه تحت نظارت خود و جلوگیری از هرگونه رفتارهای تحریک آمیز که منجر به التهاب در بین طرفداران می گردد، چنانچه درباره رفتارهای دیگران و یا هرگونه تخلف و رفتار غیرورزشی اعتراض دارند، فقط به وسیله انعکاس مقامات مسئول اقدام نمایند. ان شاءالله که در روز شروعین لیگ برتر، با همت مدیران محترم 16 باشگاه و عوامل و دست اندرکاران و همچنین طرفداران پرشور، شاهد شکوفایی و طراوت لازم در مسابقات باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 154

به "احضار مدیران رسانه ای استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احضار مدیران رسانه ای استقلال و پرسپولیس به کمیته انضباطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید