اخذ مالیات از خانه های خالی عملیاتی می گردد، ساخت 600 هزار مسکن ملی برای دهک 1 تا 7

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران: معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این که اخذ مالیات از خانه های خالی به زودی عملیاتی می گردد، گفت: اولین افتتاح طرح ملی مسکن تابستان 99 انجام می گردد.

اخذ مالیات از خانه های خالی عملیاتی می گردد، ساخت 600 هزار مسکن ملی برای دهک 1 تا 7

جهت دریافت خدمات خرید درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم ، محمود محمودزاده با اعلام این که از 500 هزار واحد مسکن مهری که برای تکمیل برنامه ریزی شده بود 100 هزار واحد دارای پرونده های حقوقی هستند، اظهار کرد: 63 هزار واحد این طرح به زودی تکمیل و تحویل متقاضیان می گردد.

وی با بیان این که در طرح ملی مسکن ساخت 400 هزار واحد مسکونی برای دهک های 4 تا 7 شروع شده است، اضافه کرد: ساخت 200 هزار واحد برای دهک های یک تا 3 نیز از دیگر برنامه های در دست اجراست.

وی با اشاره به این که در طرح ملی مسکن ساخت 670 واحد برای کارکنان وزارتخانه ها و سازمان های دیگر در برنامه قرار گرفته است، توضیح داد: در تابستان سال جاری اولین افتتاح های اقدام ملی مسکن انجام می گردد که تأثیر جدی بر رونق مسکن خواهد گذاشت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این که شناسایی واحدهای خالی مقدمه اخذ مالیات است، یادآور شد: بهمن سال گذشته با کوشش وزارت راه و شهرسازی سامانه املاک و اسکان رونمایی شد. با توجه به اینکه اطلاعات لازم برای بارگذاری در این سامانه باید از دستگاه های مختلف اخذ می شد، هیئت دولت مجوز در اختیار قرار دادن این اطلاعات را در سامانه املاک و اسکان و برای استفاده سازمان امور مالیاتی صادر کرد.

محمودزاده توضیح داد: با مصوبه هیئت دولت، بخشی از بارگذاری اطلاعات در این سامانه اجرا شده و به زودی این برنامه اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 891

به "اخذ مالیات از خانه های خالی عملیاتی می گردد، ساخت 600 هزار مسکن ملی برای دهک 1 تا 7" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخذ مالیات از خانه های خالی عملیاتی می گردد، ساخت 600 هزار مسکن ملی برای دهک 1 تا 7"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید