استعفاء معاون میراث فرهنگی تهران

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون میراث فرهنگی استان تهران حدود یک هفته پیش از سمت خود استعفاء نموده است. گویا با این استعفاء به فوریت موافقت شده اما شرح مشخصی در این زمینه منتشر نشده است.

استعفاء معاون میراث فرهنگی تهران

محسن شیخ الاسلامی شهریور 1397 با ابلاغ حکم مدیرکل وقت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران، به معاونت میراث فرهنگی این اداره منصوب شد. او که به جلوگیری از صدور مجوزهای تخریب شهره است، اوایل سال جاری نیز از سمت خود استعفا نموده بود که با آن موافقت نشد.

محسن شیخ الاسلامی که پیش از این در کارنامه کاری خود به عنوان معاون میراث فرهنگی استان قزوین، رئیس گروه بناهای تاریخی معاونت میراث فرهنگی کشور، سرپرست دفتر فنی موزه ملی ایران، دبیر شورای فنی اداره کل استان تهران، جانشین معاون حفظ و احیای و مسئول محور فرهنگی-تاریخی شهر اصفهان و محور بازار اصفهان را داشته است، حتی حدود یک دهه برای محافظت از ساختمان تاریخی سینگر منتقل شد.

او در طول همه سال هایی که حتی به عنوان یک کارشناس در میراث فرهنگی استان تهران فعالیت می کرد، به گواه اهالی رسانه، همه کوشش خود را کرد تا بیماری تخریب و حذف میراث فرهنگی به جان تهران نیفتد.

نشست های تخصصی میراث فرهنگی و توسعه فضاهای شهری یکی از ایده های شیخ الاسلامی است که تا کنون هفت نشست تخصصی آن با موضوعات مختلف برگزار شده بودند.

منبع : ایسنا

منبع: چمدان
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 580

به "استعفاء معاون میراث فرهنگی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفاء معاون میراث فرهنگی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید