اعلام آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری انتخابات در پردیس ها

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس دانشگاه فرهنگیان از اعلام آمادگی این دانشگاه از حیث نیروی انسانی و فضا برای برگزاری انتخابات مجلس اطلاع داد.

اعلام آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری انتخابات در پردیس ها

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

حسین خنیفر رئیس دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار درباره تمهیدات این دانشگاه برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر حضور موثر و همه جانبه استادان، کارکنان و دانشجو معلمان تاکید داریم؛ بر همین اساس سعی کردیم تا شور و نشاط انتخاباتی در فضای دانشگاه برقرار باشد.

او ادامه داد: همیشه بر حضور حداکثری در انتخابات و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی برای ادای تکلیف تاکید داریم اما طرفداری از نامزد یا طیف خاصی را منع کردیم.

6مطالبه اصلی دانشجو معلمان از نامزد های مجلس یازدهم

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه به هیچ عنوان پردیس های دانشگاهی در اختیار نامزد خاصی قرار نمی گیرد، توضیح داد: فضای پردیس ها را به گونه ای تعریف کردیم که دانشجومعلمان ضمن توجه به تکلیف سیاسی خود از هر طیف سیاسی برای پرسش و پاسخ، جایگاه داغ و برگزاری مناظرات انتخاباتی دعوت نمایند.

خنیفر از اعلام آمادگی برای برپایی انتخابات در 97 پردیس دانشگاهی سراسر کشور اطلاع داد و گفت: در این زمینه اعلام آمادگی کردیم تا هم از لحاظ فضا و هم نیروی انسانی به برگزاری هر چه باشکوهتر و عزتمندانه انتخابات یاری کنیم.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 675

به "اعلام آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری انتخابات در پردیس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آمادگی دانشگاه فرهنگیان برای برگزاری انتخابات در پردیس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید