انتقال تجربه مدیران خبرنگاران در نمایشگاه الکامپ 98

به گزارش مجله 90 جعبه، نمایشگاه الکامپ از 27 تا 30 تیر ماه 1398 با حضور فعالان حوزه های تجارت الکترونیک، کامپیوتر، صنایع الکترونیکی و سایر فناوری های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. در این نمایشگاه برای نخستین بار همه بخش های گروه خبرنگاران کنار یکدیگر حضور دارند تا در حوزه های مختلف تکنولوژی، مارکت پِلیس، مالی، حمایت از استارتاپ ها، کتاب و محصولات سوپرمارکتی به صورت مستقیم با مخاطبان در ارتباط باشند. گروه خبرنگاران شامل خبرنگاران، دیجی استایل، فیدیبو، خبرنگاران فِرش، خبرنگاران نکست و دیجی پی و همچنین آژانس های تبلیغاتی ادرو و فاینال تارگت است.

انتقال تجربه مدیران خبرنگاران در نمایشگاه الکامپ 98

همچنین مجله 90 جعبه قصد دارد در این رویداد دانش و تجربه های مدیران دپارتمان های مختلف را با علاقه مندان به اشتراک بگذارد. به همین منظور واحد منابع انسانی کارگاه هایی با موضوعاتی همچون اهمیت نظارت برعملیات بازرگانی در تجارت الکترونیک، دلایل شکست استارتاپ ها، راستا شغلی در تیم فرانت اند مجله 90 جعبه، چگونگی رشد در صنعت تجارت الکترونیک، فرهنگ کاری در استارتاپ ها و چالش های مارکت پِلیس برگزار می کند. در بخش سخنرانی ها هم مدیران گروه مجله 90 جعبه حضور دارند. حضور در این کارگاه ها برای علاقه مندان آزاد و رایگان است. مجله 90 جعبه شما را به شرکت در این کارگاه ها در غرفه گروه مجله 90 جعبه در سالن الکام استارز (سالن 8 و 9) دعوت می کند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 122

به "انتقال تجربه مدیران خبرنگاران در نمایشگاه الکامپ 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال تجربه مدیران خبرنگاران در نمایشگاه الکامپ 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید