انهدام باند فروش اسلحه در تهران ، کشف 2000 قبضه سلاح

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران : رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از انهدام باند مجازی فروش اسلحه و کشف 2 هزار قبضه سلاح شکاری تقویت شده اطلاع داد.

انهدام باند فروش اسلحه در تهران ، کشف 2000 قبضه سلاح

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم از انهدام باند فروشندگان سلاح در فضای مجازی و کشف 2 هزار سلاح شکاری تقویت شده اطلاع داد.

سردار علی ذوالقدری در تشریح خبر فوق گفت: در اجرای طرح برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت در فضای مجازی، ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی در رصد های اطلاعاتی از فعالیت باند خرید و فروش اسلحه در فضای مجازی آگاه شدند.

وی با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی معین شد، اعضای این باند اخیر مقدار فراوانی سلاح شکاری تقویت شده تهیه و در مخفیگاهشان پنهان نموده اند، اضافه کرد: در پالایش های اطلاعاتی اعضای این باند شناسایی و مراقبت های ویژه پلیسی از آنان شروع شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران عظیم گفت: تردد و حرکات متهمان تحت نظر نهاده شد و ماموران پیروز شدند در عملیات مختلف شبانه روزی یک هفته ای مخفیگاه آنان را در حوالی خیابان فردوسی شناسایی نموده و نتیجه تحقیقات اجرا شده را در اختیار مرجع قضائی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: مراقبت پلیسی از مخفیگاه متهمان ادامه داشت تا اینکه ماموران ضمن حصول اطمینان از حضور کلیه متهمان در مخفیگاه شان پیروز شدند در یک عملیات پلیسی هر 4 متهم را دستگیر و در آنالیز های بیشتر از مخفیگاه آنان، 2 هزار سلاح شکاری تقویت شده کشف نمایند.

لازم به ذکر است متهمان به قاچاق بودن اموال کشف شده اعتراف کردند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 بهمن 1399 بروزرسانی: 29 بهمن 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1353

به "انهدام باند فروش اسلحه در تهران ، کشف 2000 قبضه سلاح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انهدام باند فروش اسلحه در تهران ، کشف 2000 قبضه سلاح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید