برنامه ویژه گل محمدی برای شکست دادن استقلال

به گزارش مجله 90 جعبه، دربی نود و پنجم پایتخت در حالی آدینه شب در استادیوم آزادی برگزار می نماید که شیوع ویروس جهانی کرونا باعث شده تا طرفداران دو تیم برای سومین بار از تماشای نزدیک مهم ترین بازی فصل محروم شوند.

برنامه ویژه گل محمدی برای شکست دادن استقلال

یحیی گل محمدی در دو ملاقات گذشته که تماشاگران سرخابی های پایتخت حضور نداشتند همچون فصل نوزدهم نتوانسته است استقلال تهران را شکست دهد تا این موضوع برای بازیکنی که در دوران حضورش در دفاع پرسپولیس هرگز نباخته است مهم تر از همواره گردد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای شکستن این طلسم تصمیم به ایجاد تغییرات تاکتیکی دارد. گل محمدی با بررسی کامل بازی های استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و ملاقات هایی که این تیم از زمان حضور فرهاد مجیدی در نقش سرمربی آبی پوشان داشته است شناخت کامل از شیوه بازی رقیب سنتی خود پیدا نموده است.

یحیی بر خلاف انتظار می خواهد سرخپوشان در دربی نود و پنجم پایتخت پس از گل اول باز هم بتوانند دروازه حریف دیرینه خود را باز نمایند. از این رو خط حمله پرسپولیس با حضور شهریار مغانلو در داخل محوطه جریمه استقلال و پاس های عمقی به او قرار است به استقلال ضربه زند.

گل محمدی از آل کثیر نیز میخواهد در این بازی استفاده کند، اما حضور او نیز بستگی به شرایط مصدومیت امید عالیشاه دارد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای ملاقات با استقلال تهران ادامه دارد که یحیی گل محمدی بر خلاف بازی های قبلی میل تهاجمی خودش را برای گلزنی به استقلال تهران نشان خواهد داد.

باید دید تفکرات هجومی گل محمدی برای کسب نخستین پیروزی در قامت سرمربی پرسپولیس پاسخ می دهد یا بازیکنان او بار دیگر نمی توانند برد خود را حفظ نمایند و استقلال از سورپرایز حریف سرخپوش خود بهره کافی را می برد.

دربی نود و پنجم پایتخت ساعت 19:30 آدینه هفته جاری بین تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در استادیوم آزادی برگزار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1400 بروزرسانی: 9 خرداد 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1549

به "برنامه ویژه گل محمدی برای شکست دادن استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ویژه گل محمدی برای شکست دادن استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید