بسته معیشتی 100 هزار تومانی جدا از یارانه معیشتی است

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت رفاه گفت: بسته معیشتی 100 هزار تومانی که قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز گردد جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است.

بسته معیشتی 100 هزار تومانی جدا از یارانه معیشتی است

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، یکی از سوالاتی که درخصوص بسته معیشتی 100 هزار تومانی توسط افراد مطرح می گردد این است که این مبلغ جدا از یارانه معیشتی به حساب سرپرست خانوار واریز می گردد یا با یارانه معیشتی ادغام شده است؟

به همین منظور حامد شمس، رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در مصاحبه با خبرنگاران در این باره گفت: بسته معیشتی 100 هزار تومانی که به ازای هریک از اعضای خانواده قرار است به حساب سرپرستان خانوار واریز گردد جدا از یارانه معیشتی (یارانه بنزین) است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بیان نمود: این بسته معیشتی در 4 ماه به ازای هریک از اعضای خانواده، 100 هزار تومان به حساب سرپرست خانوار قرار است واریز می گردد.

لازم به ذکر است؛ مشمولان این بسته معیشتی 100 هزار تومانی، یارانه معیشتی بگیرانی است که شغل ثابت و درآمد ثابت ندارند. کارگران ساختمانی، رانندگان و... هریک از افرادی که یارانه معیشتی را ماهانه دریافت می نمایند و شغل و درآمد ثابت هم ندارند مشمول این تسهیلات هستند.

به گفته وزارت رفاه، 29 میلیون و 700 هزار نفر که در دهک های پایین جامعه قرار دارند و شغل و درآمد ثابت ندارند، مشمول دریافت این بسته هستند که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعد از شناسایی آن ها، لیست این افراد را به سازمان برنامه و بودجه برای واریز ارسال می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1275

به "بسته معیشتی 100 هزار تومانی جدا از یارانه معیشتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته معیشتی 100 هزار تومانی جدا از یارانه معیشتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید