تحویل پیغام روحانی به امیر قطر

به گزارش مجله 90 جعبه، وزیر نیروی جمهوری اسلامی ایران در ملاقات با امیر قطر، با تحویل پیغام کتبی رئیس جمهوری اسلامی ایران به وی، بر توسعه همه جانبه روابط دو کشور تاکید نمود.

تحویل پیغام روحانی به امیر قطر

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش ایسنا، رضا اردکانیان - وزیر نیرو و رئیس کمیسیون همکاری مالی مشترک ایران و قطر، امروز ، دوشنبه با شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی امیر قطر ملاقات کرد.

در این ملاقات متن پیغام کتبی حسن روحانی، رییس جمهوری اسلامی ایران به امیر قطر تقدیم شد.

در این پیغام، رییس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به توافق های قبلی دو کشور به ویژه در ملاقات سال گذشته امیر قطر از تهران بر آمادگی کشورمان جهت اجرایی کردن تمامی توافق ها تاکید نموده است.

بنا براعلام وزارت نیرو، اردکانیان، وزیر نیرو در این ملاقات از یاری های دارویی دولت قطر در جریان مقابله با شیوع ویروس کرونا (کووید - 19) تشکر و قدردانی کرد.

امیر قطر نیز در این ملاقات با تشکر از پیغام رییس جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ایران را شریک راهبردی خود می دانیم و همکاری بین قطر و جمهوری اسلامی ایران برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ امیدواریم هرساله روابط دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در ادامه این سفر با وزرای تجارت و صنعت، وزیر مشاور در امور انرژی و رئیس شرکت آب و برق و همچنین روسای سازمان سرمایه گذاری قطر و اتاق بازرگانی و بخش خصوصی علاقمند به روابط مالی دو کشور ملاقات خواهد نمود.

منبع: فرارو
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1160

به "تحویل پیغام روحانی به امیر قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل پیغام روحانی به امیر قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید