تدابیر لازم علوم پزشکی ایلام در مرز مهران برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از تدابیر لازم از سوی علوم پزشکی استان ایلام در مرز مهران برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

تدابیر لازم علوم پزشکی ایلام در مرز مهران برای مقابله با کرونا

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، محمد کریمیان اظهار کرد: در کشور ما هیچ گونه موردی از ابتلا به بیماری کرونا مشهود نبوده است.

وی اضافه کرد: تدابیر و تمهیدات لازم در مبادی ورودی و خروجی از جمله مرز مهران اندیشیده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تا به امروز هیچ موردی از ابتلا به بیماری در کشور یافت نشده و برای اطمینان بیشتر و رفع دغدغه های احتمالی نیز اقدامات بهداشتی و تدابیر پیشگیرانه را در سطح استان تشدید خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: نباید امنیت روانی مردم را با شایعات برهم بزنیم، ما در زمینه پیشگیری از بیماری های واگیر تجربیات ارزشمندی داریم و در این مورد از ظرفیت های شایسته برخورداریم که نمونه آن تردد 4 میلیونی زائران اربعین حسینی به داخل و خارج از کشور است که دانشگاه علوم پزشکی ایلام آن را به خوبی مدیریت کرد، به طوری که هیچ موردی از بیماری های واگیر به کشور منتقل نشد.

کریمیان به لزوم اقدامات پیشگیرانه در مورد بیماری جدید کرونا در سطح دانشگاه تاکید کرد و خواستار برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی برای آگاهی بخشی به مردم در این زمینه شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 639

به "تدابیر لازم علوم پزشکی ایلام در مرز مهران برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تدابیر لازم علوم پزشکی ایلام در مرز مهران برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید