تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/خوزستان وزیر دادگستری گفت: از هفته گذشته، کمیته ای متشکل از نمایندگان وزارت دادگستری، جهاد کشاورزی و صمت که کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار است، تشکیل شده است.

تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار

امین حسین رحیمی در ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (8 آبان ماه) در محل استانداری برگزار گردید، با اشاره به گزارشات ارایه شده در این نشست اظهار کرد: در مورد کالاهای موردنیاز مردم، به گونه ای که گزارش شد، وفور کافی در بازار وجود دارد و تامین کالاهای اساسی مردم خیلی مهم است و گزارشات، حاکی از وجود کالاهای اساسی بوده است.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: نظارت بر قیمت ها در استان خوزستان، برعهده چند دستگاه مانند سازمان صمت و سازمان تعزیرات و جهاد کشاورزی واقع شده است و در مرکز نیز، ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رئیس جمهور به علت هماهنگ شدن تمامی این دستگاه ها، تشکیل می گردد.

رحیمی بیان نمود: از هفته گذشته، کمیته ای متشکل از نمایندگان وزارت دادگستری، جهاد کشاورزی و صمت که کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار است، تشکیل شده است.

وی مطرح کرد: این کمیته هماهنگی لازم را انجام می دهد تا اقدامات دستگاه ها، همدیگر را خنثی ننمایند و با هم افزایی بیشتر بتوانند بر بازار نظارت داشته باشند تا ثبات در بازار اتفاق بیافتد و اگر تخلفی مشاهده شد، با سرعت به آن رسیدگی گردد.

وزیر دادگستری در مورد سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: برخی از کالاهایی که مطابق نظر تعزیرات حکومتی حکم ضبط آن ها صادر شده است، در سازمان اموال تملیکی به جای مانده اند و طبق گزارشی که در این ستاد ارائه شد، ظاهرا اموال زیادی در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان وجود دارد که باید زودتر از این به فروش می رفت و پول آن ها به خزانه واریز می شد.

وی گفت: قرار شد گزارشی تنظیم نمایند و بفرستند تا ما به سازمان اموال تملیکی ارسال کنیم و پیگیر شویم که این کالاها زودتر به فروش بروند و پول آن ها به خزانه واریز گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1788

به "تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید