تعداد پروژه های عمرانی در هفته دولت سال جاری 24 درصد رشد داشت

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان، محمدعلی نجفی در گردهمایی یک روزه فرمانداران که در آستانه هفته دولت برگزار گردید با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت فرصت ارزشمندی برای بیان خدمات نظام اسلامی است و فرمانداران از این فرصت به منظور تشریح دستاوردهای ملی، استانی و شهرستانی بهره گیرند.

تعداد پروژه های عمرانی در هفته دولت سال جاری 24 درصد رشد داشت

وی اضافه کرد: در این هفته دستاوردها و اقدامات اساسی دولت با بهره گیری خلاقانه از رسانه ها در عرصه های مختلف به تصویر درآید تا زمینه آگاهی عموم مردم از ثمرات کوششگران دولت خدمتگزار فراهم آید.

نجفی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید به عنوان دولتی برخاسته از آراء عمومی مردم ایران اسلامی گام های بلندی را در جهت عزت و اقتدار این مرز و بوم برداشته است، گفت: در این زمینه می توان به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور، مهار تورم، ایجاد آرامش و امید، به ثمر نشاندن حقوق هسته ای کشور به وسیله مذاکرات هسته ای، کوشش در جهت برطرف موانع فراوری و افزایش اطمینان به سرمایه گذاران، کاهش عقب ماندگی گیلان در بخش های اشتغال، آب و راه روستایی و اجرای طرح گازدار کردن همه روستاهای بالای 20 خانوار اشاره نمود.

استاندار گیلان با اشاره به افتتاح یک هزار و 269 پروژه عمرانی در گیلان همزمان با هفته دولت گفت: این پروژه ها بر اساس آخرین گزارش های رسیده با اعتباری بالغ بر یک هزار و 155 میلیارد تومان در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، شیلات، عمران شهری، گاز رسانی، آبرسانی، برق رسانی، آسفالت راه های روستایی، فضاهای آموزشی، ورزشی، مسکن مهر، حمل و نقل، گردشگری و دریانوردی به بهره برداری می رسد.

وی اضافه کرد: در هفته دولت سال جاری، شاهد رشد 10.5 درصدی اعتبار هزینه شده و رشد 24 درصدی تعداد پروژه ها نسبت به هفته دولت سال گذشته هستیم.

نجفی با اشاره به بهره برداری از 42 واحد فراوریی و صنعتی بخش خصوصی با 212 میلیارد تومان اعتبار در این هفته گفت: با بهره برداری از طرح های فوق، برای 23 هزار نفر در حین انجام کار و 2 هزار و 12 نفر اشتغال دائم ایجاد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 666

به "تعداد پروژه های عمرانی در هفته دولت سال جاری 24 درصد رشد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد پروژه های عمرانی در هفته دولت سال جاری 24 درصد رشد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید