تقویت احتمال ماندن لمپارد در منچسترسیتی تا انتها فصل

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران: هافبک 36 ساله آبی های منچستر شاید تا انتها فصل در جمع قهرمان انگلیس باقی بماند.

تقویت احتمال ماندن لمپارد در منچسترسیتی تا انتها فصل

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه یک شنبه شب گذشته در حساس ترین دیدار از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی به لطف گلزنی فرانک لمپارد به تیم پیشین اش از شکست خانگی مقابل چلسی گریخت، رسانه های انگلیس گزارش دادند احتمال اینکه منچسترسیتی قرارداد 6 ماهه قرضی لمپارد را تا انتها فصل جاری تمدید کند، بسیار است.

مانوئل پیگیرینی، سرمربی منچسترسیتی در مورد شایعه تمدید قرارداد هافبک 36 ساله تیمش گفت: باید ببینیم در ماه ژانویه چه اتفاقی خواهد افتاد و پس از آن در این مورد تصمیم خواهیم گرفت.

گفته می گردد نیویورک سیتی تمرینات پیش فصل خود را از ماه فوریه 2015 شروع خواهد نمود و این بدان معناست که فرانک لمپارد می تواند در تاریخ 31 ژانویه 2015 (11 بهمن) منچسترسیتی را در بازی برگشت مقابل چلسی در استادیوم استمفوردبریج همراهی کند. البته او در این بازی به عنوان میهمان در استادیومی به میدان خواهد رفت که سال ها در آن بازی نموده است.

لمپارد که 13 سال سابقه بازی در چلسی را در کارنامه اش داشت، انتهای فصل گذشته پس از اینکه قراردادش تمدید نشد از این تیم جدا و به نیویورک سیتی ملحق شد. او تا انتها نیم فصل اول به طور قرضی برای مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر بازی خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 370

به "تقویت احتمال ماندن لمپارد در منچسترسیتی تا انتها فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت احتمال ماندن لمپارد در منچسترسیتی تا انتها فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید