تماس تلفنی 12 میلیون شهروند تهرانی با 110 ، راه اندازی 190 ایستگاه نوروزی در پایتخت خبرنگاران

به گزارش مجله 90 جعبه، فرمانده انتظامی پایتخت از برقراری تماس تلفنی بیش از 12 میلیون شهروند تهرانی با پلیس 110 در سال 99 اطلاع داد.

تماس تلفنی 12 میلیون شهروند تهرانی با 110 ، راه اندازی 190 ایستگاه نوروزی در پایتخت خبرنگاران

گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در رزمایش اقتدار نوروزی فرماندهی انتظامی تهران عظیم گفت: در حالی دقایق پایانی سال را سپری می کنیم که در سال 99، علاوه بر انجام ماموریتهای جاری، ماموریت سنگین و خطیر یاری به کادر درمانی را انجام دادیم.

فرمانده انتظامی پایتخت توضیح داد:در همان روزهای نخست امسال، بحث فاصله گذاری اجتماعی و کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی تهران را انجام دادیم، با اجرای طرح رعد کاشف پیروز شدیم هشت درصد کشفیات را در امسال افزایش دهیم و بالغ بر 75 درصد جرائم را کشف کنیم.

وی عملکرد پلیس در حوزه مواد مخدر پرداخت و گفت: در حوزه مبارزه با موادمخدر با اجرای طرحهای مختلف، بالغ بر 25 تن موادمخدر را کشف کردیم که بیش از 20 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، با اجرای طرح ظفر و تثبیت اقدامات خود درباره پاکسازی مناطق آلود تهران از معتادان متجاهر، ده ها مرکز خرید و فروش موادمخدر را پلمب کردیم.

سردار رحیمی ادامه داد: در حوزه پلیس راهور، در دومین سال رتبه نخست کاهش تلفات سوانح رانندگی را بین شهرهای کشور کسب کردیم و در حوزه پلیس فتا بیش از 86 جرائم را کشف کردیم.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه بیش از 12 میلیون تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110 در امسال در تهران برقرار شده، گفت: در امسال بالغ بر 4.5 میلیون تماس مردمی با مرکز فوریتهای پلیسی 110، عملیاتی شد.

فرمانده انتظامی تهران عظیم توضیح داد: از ابتدای اسفند طرح نوروزی را آغاز کردیم، بالغ بر 350 تا 400 مرکز خرید را در تهران تحت پوشش قرار دادیم تا مردم بتواند به خریدهای نوروزی خود بپردازند.

وی توضیح داد: چهارشنبه آخر سال در تهران، کمترین حادثه را نسبت به کل کشور داشتیم، در بیش از 250 نقطه حضور سنگین داشتیم و پیش از رسیدن شب چهارشنبه آخر سال ده ها نفر از اراذل و اوباش را جمع آوری، احضار نموده و از آنها تعهد گرفتیم.

وی با بیان اینکه بیش از 190 ایستگاه نوروزی را در تهران فعال کردیم، گفت: طرح نوروزی را با بهره گیری از 22 هزار نیرو به اجرا می گذاریم و برنامه ریزی گسترده ای برای جلوگیری از سرقت منازل و مغازه ها در نظر گرفتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 4 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1486

به "تماس تلفنی 12 میلیون شهروند تهرانی با 110 ، راه اندازی 190 ایستگاه نوروزی در پایتخت خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تماس تلفنی 12 میلیون شهروند تهرانی با 110 ، راه اندازی 190 ایستگاه نوروزی در پایتخت خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید