توقیف 21 دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در رودبار

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران/گیلان فرمانده انتظامی رودبار گفت: از 21 دستگاه کامیون، 40 هزار و 262 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در این شهرستان کشف شد.

توقیف 21 دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در رودبار

سرهنگ حمیدرضا فیضی در جمع خبرنگاران، با اشاره به کوشش شبانه روزی پلیس برای پیشگیری از وقوع جرائم، اظهار کرد: کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان رودبار به منظور مبارزه با قاچاق و ورود و خروج کالاهای فاقد مجوز به صورت مستمر در دستورکار پلیس قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 21 دستگاه کامیون که از راستا شمال به جنوب در حرکت بودند، مشکوک شده و برای آنالیز بیشتر آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار توضیح داد: در بازرسی از این کامیون ها، 40 هزار و 262 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

وی با بیان اینکه برابر دستور قضائی رانندگان خودروهای مورد نظر به همراه طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی ارجاع داده شدند، گفت: کارشناسان ارزش این محموله ها را 12 میلیارد ریال اعلام کردند.

سرهنگ فیضی اضافه نمود: با توجه به اینکه دام و طیور قابلیت انتقال بیماری را دارند باید با مجوز دامپزشکی حمل شوند در غیر این صورت جزء محموله های غیرمجاز محسوب می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از شهروندان خواست، در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را به وسیله سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1302

به "توقیف 21 دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در رودبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 21 دستگاه کامیون حامل مرغ فاقد مجوز در رودبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید