جهانگیری: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه ها است

به گزارش مجله 90 جعبه، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار گردید.

جهانگیری: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه ها است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا عصر امروز (یکشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار گردید.

اسحاق جهانگیری با تاکید بر اینکه پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و هکاری همه دستگاه ها و آحاد جامعه است، گفت: مردم عزیزمان با رعایت نکات بهداشتی یاری نمایند تا از انتشار و تکثیر این ویروس جلوگیری کنیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان رییس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا از اختیارات کامل برخوردار است، توضیح داد: همه دستگاه ها، نهاد ها و بخش خصوصی مکلف هستند همراهی و همکاری لازم را با این ستاد برای مقابله با ویروس کرونا انجام دهند.

وی با تاکید بر فعالیت کمیته های مختلف ذیل ستاد متناسب با شرایط پیش رو، اضافه نمود: استانداری ها، دستگاه های اجرایی و نهاد های مختلف نیز باید همگی پای کار باشند و پیش از هر گونه تصمیم گیری در مورد اقدامات خود برای مقابله با ویروس کرونا، باید هماهنگی های لازم را با این ستاد انجام دهند.

در این جلسه که وزرای آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فناوری، راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهور و سخنگوی دولت، رییس سازمان مدیریت بحران کشور و رییس سازمان پدافند غیرعامل نیز حضور داشتند، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از آخرین تعداد ابتلا به ویروس کرونا در کشور ارائه کرد و گفت: براساس تصمیم گیری های اجرا شده مواردی که آزمایش آن ها مثبت شده در شرایط ایزوله و سایر موارد که مشکوک به ویروس کرونا هستند تحت نظر قرار می گیرند.

نمکی با تاکید بر اینکه سازماندهی مناسبی زیرمجموعه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا اجرا شده، گزارشی از کمیته های ذیل این ستاد و فعالیت آن ها ارائه و خواهان هماهنگی و همراهی همه دستگاه ها، استان ها و نهاد های مختلف برای نتیجه گیری هر چه بهتر در فرایند مقابله با ویروس کرونا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 706

به "جهانگیری: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانگیری: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم ملی و همکاری همه دستگاه ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید