حذف چهار صفر از پول ملی در اولویت تصویب نهاده شد

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون امور مجلس رئیس جمهور در ارومیه گفت: لوایح مربوط به رونق مالی و بهبود معیشت مردم و حذف چهار صفر از پول ملی در اولویت تصویب مجلس دهم قرار گرفته است.

حذف چهار صفر از پول ملی در اولویت تصویب نهاده شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، حسینعلی امیری امشب در بدو ورود به ارومیه با اشاره به اهداف سفر دو روزه خود به آذربایجان غربی گفت: در این سفر مقرر است که چند طرح بزرگ از جمله سیلو و زیرگذر شهر بوکان افتتاح شده و از سوی دیگر عملیات اجرایی مجتمع آبرسانی 156 روستا شروع می گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 22 لایحه در اولویت تصویب مجلس دهم قرار گرفته است اظهار کرد: از جمله آنها، لایحه جامع انتخابات، شفافیت، لوایح مربوط به رونق مالی، بهبود معیشت مردم و حذف چهار صفر از پول ملی است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور توضیح داد: هم اکنون تقاضای فوریت برای لایحه حذف چهار صفر از پول ملی شده که از این طریق، نظام حسابرسی به سهولت انجام گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت موافق طرح تشکیل وزارت بازرگانی است گفت: این طرح در هفته های آینده در دستور کار نمایندگان ملت قرار گرفته است و بی شک با تصویب این طرح، حوزه بازرگانی کشور منسجم و متمرکزتر می گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 264

به "حذف چهار صفر از پول ملی در اولویت تصویب نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حذف چهار صفر از پول ملی در اولویت تصویب نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید