خبرنگاران استاندار زنجان: دورهمی یلدایی، فاجعه به بار می آورد

به گزارش مجله 90 جعبه، زنجان - خبرنگاران - استاندار زنجان گفت: در شرایط حاکم اگر دورهمی های یلدایی برگزار شود، به طور حتم از حیث شیوع ویروس کرونا فاجعه به بار خواهد آمد.

خبرنگاران استاندار زنجان: دورهمی یلدایی، فاجعه به بار می آورد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

فتح الله حقیقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط کنونی انتظار از همه مردم این است که توصیه ها و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: در پیک سوم کرونا در استان خوب عمل کردیم به طوریکه سناریوهای پیش بینی شده از حیث گسترش شیوع کرونا، در استان تحقق پیدا نکرد.

وی ادامه داد: شدت شیوع کرونا در استان در پیک سوم کمتر از پیک دوم بود و این در اثر اقداماتی بود که برای اجرای هر چه دقیق تر پروتکل های بهداشتی در دستور کار قرار گرفت به طوری که برخی از مدیران استان به دلیل حضور پررنگ میدانی در این خصوص، دچار بیماری کووید- 19 شدند.

حقیقی با بیان اینکه 70 درصد از سالمندانی که در استان تست کرونای آنان مثبت می شود، بستری می شوند، اضافه کرد: برای حفاظت از سالمندان باید از دورهمی های یلدایی خودداری کنیم.

استاندار زنجان گفت: توصیه و خواهش ما این است که در شب آخر پاییز امسال از طریق فضای مجازی دیدارها را تازه کنیم و برای هم آرزوی عمری بلند و بختی نیک داشته باشیم.

حقیقی گفت: از بزرگان فامیل هم درخواست داریم به فرزندان خود توصیه کنند شب چله را در منزل بمانند چرا که هیچکس راضی نمی شود برای یک یا 2 ساعت شادی زود گذر عمری را با غم و اندوه فراق عزیزی سپری کند.

وی اضافه کرد: همه به خوبی می دانیم که کادر جان برکف بهداشت و درمان چه روزها و شب های سختی را می گذرانند تا ما سالم در کنار خانواده خود باشیم، پس در این شرایط باید نکات بهداشتی را رعایت کنیم تا باری از دوش آن ها برداریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1324

به "خبرنگاران استاندار زنجان: دورهمی یلدایی، فاجعه به بار می آورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار زنجان: دورهمی یلدایی، فاجعه به بار می آورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید