خبرنگاران برخورد دستگاه قضایی با ناقضان اصول بهداشتی

به گزارش مجله 90 جعبه، ارومیه- خبرنگاران- رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دستگاه قضا با ناقضان اصول بهداشتی برخورد جدی می کند، گفت: تامین سلامت مردم کمتر از تامین امنیت نیست و ما نیز در کنار بخش بهداشت و درمان هستیم.

خبرنگاران برخورد دستگاه قضایی با ناقضان اصول بهداشتی

علی اکبر گروسی روز دوشنبه در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی افزود: کار درمان، کار مقدسی است و با کارهای دنیایی قابل مقایسه نیست به گونه ای که جان دادن در راه تامین سلامت و بهداشت مردم شهادت محسوب می شود و جایگاه شهید را برای مردم دارد.

وی بیان نمود: کشور ما در سایه تلاش های کادر درمان در دنیا کاری کم نظیر انجام داده و نتایج بسیار ارزشمندی حاصل شده که مورد تقدیر بهداشت دنیای و بسیاری از کشورهای دنیا قرار گرفته است.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه باید مبارزه با ویروس کرونا با شدت ادامه یابد، گفت: این ویروس ناشناخته است و باید ما و همه مردم در کنار ستاد مبارزه با کرونا قرار گیریم و با رعایت بهداشت فردی و فاصله اجتماعی تا شکست کامل کرونا کوتاهی نکنیم.

به گزارش خبرنگاران در پایان این دیدار، رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از اقدامات کادر بهداشت و درمان که در مبازره با ویروس کرونا با فداکاری و از خود گذشتگی تمام تلاش خود را در ریشه کن کردن این ویروس کردند، قدردانی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 887

به "خبرنگاران برخورد دستگاه قضایی با ناقضان اصول بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران برخورد دستگاه قضایی با ناقضان اصول بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید