خبرنگاران بهسازی 10 گلزار شهدای مهریز پایان یافت

به گزارش مجله 90 جعبه، یزد- خبرنگاران - رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز گفت: سال گذشته با صرف چهار میلیارد ریال از محل بودجه استانی طرح بهسازی 10 گلزار شهدا در حوزه شهری و مناطق روستایی بخش مرکزی این شهرستان سرانجام یافت.

خبرنگاران بهسازی 10 گلزار شهدای مهریز پایان یافت

رضا خانجانخانی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: این گلزارها در محلات بغدادآباد، مهرپادین، مزویرآباد، هنزا، کریم آباد، عصمت آباد، سرو، بهادران، گرده کوه و خورمیزات قرار گرفته است.

به گفته وی همچنین مرحله اول طرح بهسازی حسینیه شهدای گمنام مهریز واقع در بلوار شهدای هفتم تیر با صرف 200 میلیون ریال به سرانجام رسید و برای تکمیل طرح به 2 میلیارد ریال دیگر احتیاج است.

این مسوول اظهار کرد: برای بهسازی گلزار شهیدان شهرستان به همکاری خیران و علاقه مندان به ترویج فرهنگ شهادت احتیاج است که باید بنیاد شهید را در این مورد کمک دهند.

خانجانخانی بیان نمود: طرح بهسازی گلزار شهدا بعد از گذشت سال ها از هشت سال دفاع مقدس از جمله مطالبات اساسی خانواده ایثارگران است.

مهریز 32 گلزار شهدا دارد که از این تعداد 26 مورد آن در روستاها قرار گرفته است.

مردم مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کردند و مرکز این شهرستان 55 هزار نفری در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 27 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 798

به "خبرنگاران بهسازی 10 گلزار شهدای مهریز پایان یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهسازی 10 گلزار شهدای مهریز پایان یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید