خبرنگاران تأمین مسکن فرهنگیان نیازمند یاری ویژه دولت است

به گزارش مجله 90 جعبه، تهران-خبرنگاران- رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین مسکن فرهنگیان نیازمند یاری ویژه هیات دولت است.

خبرنگاران تأمین مسکن فرهنگیان نیازمند یاری ویژه دولت است

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق شیشه ای با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش عصر چهارشنبه وزارت آموزش وپرورش، علیرضا منادی در میزگرد تخصصی آموزش وپرورش و مجلس شورای اسلامی در سی وچهارمین اجلاس سراسری روسا و مدیران آموزش وپرورش کشور، با اشاره به 3 درخواست از رییس جمهوری گفت: اول، ارائه سیم کارت های کنترل شده برای دانش آموزان . دوم اینترنت رایگان برای دانش آموزان و سوم تهیه تبلت برای دانش آموزان بازمانده از تحصیل است و این دستگاه ها باید در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار بگیرد.

وی در مورد عدالت آموزشی گفت: با استفاده از شبکه شاد، عدالت آموزشی رو به افزایش می رود و پوشش وسیع تری پیدا می نماید.

وی اضافه کرد: آموزش های سنتی دیگر جواب گو نیست و اگر دقت نداشته باشیم، دانش آموز از ما جلوتر می رود. معلم آن قدر باید به موضوعات مسلط باشد؛ تا بتواند تمام سؤالات آن ها را پاسخ بدهد. از سوی دیگر فرهنگیان ما باید مجهز به سواد رسانه ای باشند و بدانند آموزش جدا از پرورش نیست.

وی در مورد اهمیت رسیدگی به شرایط معیشت فرهنگیان گفت: معلم باید تمام فکرش به سمت دانش آموزان باشد و نباید شاهد آن باشیم که معلم ها با وجود مسائل اقتصادی، مشغول به کار دوم باشند. همچنین در مورد مسکن فرهنگیان، نیازمند یاری هیات دولت هستیم. نباید معلمی را داشته باشیم که مستأجر باشد و در این زمینه هم کارهای خوبی انجام گرفته است اما همچنان به یاری دولت نیازمندیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1018

به "خبرنگاران تأمین مسکن فرهنگیان نیازمند یاری ویژه دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تأمین مسکن فرهنگیان نیازمند یاری ویژه دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید