خبرنگاران جاده های مازندران باز اما بارانی و لغزنده است

به گزارش مجله 90 جعبه، ساری - خبرنگاران - رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد که در حال حاضر تمامی جاده های استان باز است ولی در بیشتر مناطق بارش باران و کاهش دمای هوا سبب لغزندگی و در مناطق کوهستانی مه گرفتگی محورها شده است.

خبرنگاران جاده های مازندران باز اما بارانی و لغزنده است

سرهنگ علیرضا قدمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود که بارش باران در محور کندوان در اغلب محدوده ها و البته پراکنده از جمله مرزن آباد، هزار چم و پل زنگوله تا تونل کندوان در حال باریدن است و در محدوده هزارچم نیز مه غلیظ وجود دارد.

وی ادامه داد : در محور هراز نیز از خروجی شهر آمل تا امامزاده لهاش بارندگی ادامه دارد و جاده در این محدود لغزنده است.

سرهنگ قدمی با بیان اینکه بارش باران از شهر قائمشهر تا انتهای حوزه استحفاضی در محور سوادکوه به صورت پراکنده در حال باریدن است، گفت : در باقی این محور پدیده خاصی مشاهده نمی شود.

رئیس پلیس راه مازندارن با اشاره به اینکه محور کیاسر بارش باران مشاهده می شود، اعلام نمود: بیشتر محورهای ساحلی استان نیز بارش باران به صورت پراکنده در حال باریدن است.

سرهنگ قدمی ترافیک در همه محور های استان را عادی ، روان ولغزنده توصیف کرد و از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده های استان به خصوص جاده های کوهستانی رانندگی کنند.

وی گفت : بر اساس هشدار هواشناسی نسبت به بارش باران تمامی یگان های امدادی راهداری و پلیس راه تا فردا نیز در حال آماده باش قرار دارند.

استان مازندران دارای 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی است که سه هزار و حدود بیش از یک هزار کیلومتر از آن محور های مواصلاتی کوهستانی هستند.

طبق اعلام هواشناسی مازندران ناپایداری جوی همراه با باران و کاهش دما تا فردا جمعه ادامه دارد .

منبع: ایرنا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1161

به "خبرنگاران جاده های مازندران باز اما بارانی و لغزنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جاده های مازندران باز اما بارانی و لغزنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید