خبرنگاران فقط نیمی از آلمانی ها با واکسینه شدن در برابر کرونا موافق هستند

به گزارش مجله 90 جعبه، تهران- خبرنگاران- نتایج یک نظرسنجی نشان می دهد که فقط نیمی از شهروندان آلمان می خواهند علیه ویروس کرونا واکسینه شوند.

خبرنگاران فقط نیمی از آلمانی ها با واکسینه شدن در برابر کرونا موافق هستند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش دویچه وله، یک نظرسنجی اینترنتی نشان می دهد که در صورت فراوری واکسن کرونا، از هر دو شهروند آلمان فقط یکی با ایمنی سازی علیه ویروس موافق است.

مرکز افکار سنجی YouGov در این زمینه گزارش داد: از بین 2 هزار و 56 پرسش شونده، یک چهارم نیز به پاسخ شاید اکتفا نموده و یک پنجم نیز با دریافت واکسن کرونا مخالفت قطعی نموده اند. در این میان تعداد مردان موافق واکسیناسیون بیشتر از زنان است.

هفته گذشته نیز نتایج یک نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد؛ تقریباً نیمی از آمریکایی های پرسش شونده گفته اند که برای جلوگیری از ابتلا به کووید-19، واکسن می زنند.

این نظرسنجی از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس و مرکز تحقیقاتی NORC انجام شد و نتایج آن تعیین کرد که 49 درصد آمریکایی های پرسش شونده از تمایل برای دریافت واکسن کرونا خبر دادند.

20 درصد نیز نسبت به دریافت واکسن کرونا نظر منفی داشتند و 31 درصد گفتند که هنوز مطمئن نیستند و تصمیمی در این مورد اتخاذ ننموده اند.

این نظرسنجی نشان داد که واکسن کرونا در آمریکا از محبوبیت واکسن سالانه آنفلوانزا برخوردار نیست و مردم این کشور نسبت به دریافت واکسن کرونا بسیار محتاط هستند.

2023

منبع: ایرنا
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 908

به "خبرنگاران فقط نیمی از آلمانی ها با واکسینه شدن در برابر کرونا موافق هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فقط نیمی از آلمانی ها با واکسینه شدن در برابر کرونا موافق هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید