خبرنگاران قصه های خواندنی، قصه های شنیدنی در کتابفروشی ها

به گزارش مجله 90 جعبه، تهران- خبرنگاران- چهار جلد دیگر از مجموعه قصه های خواندنی، قصه های شنیدنی با هدف آموزش مفاهیم اجتماعی، ارزشی و علمی به بچه ها در انتشارات مدرسه منتشر و روانه بازار نشر شد.

خبرنگاران قصه های خواندنی، قصه های شنیدنی در کتابفروشی ها

به گزارش مدیر روابط عمومی انتشارات مدرسه؛ دریاچه آبی رنگ نوشته نوری ایجادی، مرغ افتاد و مُرد، خروس غصّه خورد نوشته مصطفی رحماندوست، همه جا، ستاره بود نوشته محمد رضا یوسفی و دو فسقلی نوشته زهره پریرخ عناوین چهار جلدی هستند که به تازگی روی پیشخوان کتابفروشی ها قرار گرفته است.

این مجموعه با همکاری نویسندگان و تصویرسازان آثار مختلفی را در زمینه های داستانی و غیرداستانی به چاپ رسانده که منابع آموزشی برای بچه ها پیش دبستانی و مهد کودک ها و همچنین کمک به اولیاء و مربیان است.

پیش تر از این مجموعه پسته خندان، مادر پروانه ها، دوست با نمک من، دوست شیرین!، فیل برقی، پیر زن دوچرخه سوار، سربالایی و سرپایینی، نردبان هزار پله، بچه زمین و آقای هندوانه تهیه و منتشر شده است.

تمام عناوین یاد شده از مجموعه قصه های خواندنی، قصه های شنیدنی با قطع خشتی، جلد شومیز و 16 صفحه رنگی در فروشگاه های سراسر کشور و فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه www.enma.ir در دسترس مخاطبان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 848

به "خبرنگاران قصه های خواندنی، قصه های شنیدنی در کتابفروشی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قصه های خواندنی، قصه های شنیدنی در کتابفروشی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید