خبرنگاران مبارزه با موش ها در سطح 6200 هکتار از مزارع و باغ های شهرستان جهرم

به گزارش مجله 90 جعبه، شیراز-خبرنگاران- مسوول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم گفت: به دلیل افزایش جمعیت موش ها و عدم مدیریت در بعضی از باغ ها و مزارع رها شده و متروکه، از ابتدای سال 99 تا کنون عملیات مبارزه با جوندگان مضر و به ویژه موش ها در سطح 6 هزار و 200 هکتار از اراضی زراعی و باغ های این شهرستان انجام شد.

خبرنگاران مبارزه با موش ها در سطح 6200 هکتار از مزارع و باغ های شهرستان جهرم

جهت دریافت خدمات معماری داخلی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وحید بهجو، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه کرد: در مدت یاد شده، واحد حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی با همکاری مراکز جهاد کشاورزی شهرستان جهرم نسبت به توزیع سموم فسفردوزنگ رایگان بین بهره برداران و ارائه آموزش های لازم در زمینه تهیه طعمه مسموم برای مبارزه با جوندگان مضر اقدامات لازم را به عمل آورده است.

وی اعلام کرد: پیش بینی می گردد تا خاتمه سال 99 در سطح بیش از 10 هزار هکتار از باغ ها و مزارع این شهرستان، مبارزه شیمیایی و غیر شیمیایی علیه موش انجام پذیرد.

بهجو ادامه داد: موش ها علاوه بر خسارت به درختان و کاهش محصولات کشاورزی به تاسیسات آبیاری و برق رسانی نیز خسارت وارد می نمایند که با توجه به فراوری مثل زیاد این جانور، مبارزه به موقع علیه آن امری لازم است.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1118

به "خبرنگاران مبارزه با موش ها در سطح 6200 هکتار از مزارع و باغ های شهرستان جهرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مبارزه با موش ها در سطح 6200 هکتار از مزارع و باغ های شهرستان جهرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید