خبرنگاران نام نویسی جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد

به گزارش مجله 90 جعبه، یاسوج- خبرنگاران- مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با سراسر کشور نام نویسی دهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در این استان از روز شنبه شروع شد و تا 9 خردادماه 1399 نیز ادامه دارد.

خبرنگاران نام نویسی جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد

یاسر رحیمیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: این جشنواره ملی در سه بخش فردی، گروهی و خانوادگی و در 2 بستر مکتوب و الکترونیک برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: رده های سنی این جشنواره ملی شامل بچه ها چهار تا 12 سال، نوجوانان 13 تا 17 سال و جوانان و بزرگسالان 18 سال به بالا خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان نمود: علاقمندان برای شرکت در بخش مکتوب این جشنواره باید به کتابخانه های عمومی سراسر کشور مراجعه نمایند.

رحیمیان مطرح کرد: شرکت در بخش الکترونیک این جشنواره ملی به وسیله مراجعه به 2 سایت به نشانی اینترنتیwww.samakpl.ir یا www.razavi.iranpl.ir است.

وی ابراز داشت: تعداد منابع و عناوین کتاب های این جشنواره ملی به تفکیک هر سه رده سنی بچه ها، نوجوانان و جوانان و بزرگسالان شامل 12 مورد است.

رحیمیان گفت: سه منبع و عنوان کتاب ویژه رده سنی بچه ها شامل گنبد خورشید به نویسندگی معصومه مهری، 10 قصه از امام هادی (ع) برای بچه ها به نویسندگی جعفر ابراهیمی و زندگی حضرت معصومه (س) به نویسیندگی سید محمد مهاجرانی است.

وی گفت: سه منبع و عنوان کتاب ویژه رده سنی نوجوانان شامل ستاره من مشتمل بر 40 قصه از زندگی امام رضا (ع) به نویسندگی ناصر نادری، نشانه ها حاوی قصه هایی از زندگی امام رضا (ع) به نویسندگی ابراهیم حسن بیگی و مژده گُل حاوی داستان هایی از زندگی امام هادی (ع) به نویسندگی محمود پور وهاب خواهد بود.

رحیمیان اضافه نمود: 6 منبع و عنوان کتاب ویژه رده سنی جوانان و بزرگسالان نیز شامل امام رضا (ع) (تاریخ و سیره) به نویسندگی محمدباقر پورامینی، امام رضا (ع) و ایران به نویسندگی سید حسین حر، بر مدار آفتاب حاوی ترسیم زندگی بر مدار حیات رضوی به نویسندگی محمدحسین پورامینی، خورشید رهنمای مشتمل بر پژوهشی در زندگی و سیره امام هادی (ع) به نویسندگی ابوالفضل هادی منش، حکمت های نقوی حاوی ترجمه و شرح 40 حدیث از امام هادی (ع) به نویسندگی جواد محدثی و شاهچراغ (ع) به نویسندگی جلیل عرفان منش است.

وی بیان نمود: متقاضیان در کهگیلویه و بویراحمد برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره ملی به کتابخانه های عمومی استان مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 730

به "خبرنگاران نام نویسی جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نام نویسی جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید