خبرنگاران 32 پایگاه جشن نیکوکاری در آستارا دایر شد

به گزارش مجله 90 جعبه، آستارا - خبرنگاران - مدیر کمیته امداد امام (ره) آستارا گفت: 2 پایگاه ثابت و 30 پایگاه سیار جشن نیکوکاری، یاری های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار این شهرستان را برای اهدا به نیازمندان در آستانه عید نوروز جمع آوری می نمایند.

خبرنگاران 32 پایگاه جشن نیکوکاری در آستارا دایر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران بهرام تسلی نیا روز پنجشنبه در کمیته امداد امام آستارا اضافه کرد: از امروز پایگاه های ثابت در چهار راه حکیم نظامی و مقابل کمیته امداد مستقر شده اند و فردا یک پایگاه در رو بروی مصلی نماز آدینه دایر خواهد شد و جمع آوری یاری ها تا 21 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

وی بیان نمود: جشن نیکوکاری سال جاری با شعار عیدی برای همه برگزار می گردد و امکان یاری غیر حضوری نیکوکاران نیز فراهم است و افراد برای دستگیری از نیازمندان، با مراجعه به سایت www.emdad.ir یا شماره گیری کد دستوری #0661*8877 یاری های نقدی خود را پرداخت نمایند.

وی ادامه داد: در برگزاری جشن نیکوکاری 6 مرکز نیکوکاری و 43 شورای زکات روستایی آستارا مشارکت دارند و بخشی از یاری های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده به دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

تسلی نیا گفت: دانش آموزان محروم زیادی نیازمند یاری های خیران هستند و جشن نیکوکاری بهانه ای برای تقسیم شادی هاست و حس انسان دوستی شهروندان را تقویت می نماید.

وی یادآور شد: جشن نیکوکاری به گسترش و تقویت فرهنگ احسان، انفاق و انسجام اجتماعی یاری می نماید و یاری های نقدی و غیرنقدی مردم آستارا در جشن نیکوکاری سال قبل، یک میلیارد و 500 میلیون ریال بود.

بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و چهار هزار و 700 نفر در قالب 2 هزار و 601 خانوار آن، تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 فروردین 1400 بروزرسانی: 2 فروردین 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1424

به "خبرنگاران 32 پایگاه جشن نیکوکاری در آستارا دایر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 32 پایگاه جشن نیکوکاری در آستارا دایر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید