خوشبختی پرسپولیس با ملی پوشان آماده مقابل صنعت نفت

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، وحید امیری و محمدحسین کنعانی زادگان بازیکنان ثابت ملی پوش پرسپولیس در اردوهای اخیر تیم ملی ایران که زیر نظر دراگان اسکوچیچ برگزار گردید بوده اند.

خوشبختی پرسپولیس با ملی پوشان آماده مقابل صنعت نفت

مهدی شیری مدافع راست سرخ ها نیز در آخرین اردوی تیم ملی ایران حضور داشت تا تعداد ملی پوشان تیم باشگاهی اش را پس از جدایی شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی و علی علیپور به عدد پنج برساند.

پرسپولیس در حالی پیروز به کسب اولین پیروزی خود در لیگ برتر بیستم مقابل صنعت نفت آبادان شد که با ملی پوشان این تیم تاثیر بسزایی در کسب این سه امتیاز داشتند.

سیامک نعمتی که پس از مدتها به عنوان هافبک نفوذی در پرسپولیس به میدان رفت با زدن ضربه پنالتی و تبدیل آن به گل توانست بهترین بازیکن زمین گردد.

ملی پوش پرسپولیس در حالی پشت ضربه پنالتی ایستاد که محمدحسین کنعانی زادگان پیروز به دریافت آن پنالتی شد. مدافع تیم ملی فوتبال ایران که توانست خودش را به یکی از مهره های مهم گل محمدی تبدیل نموده تا با میل به حضور در محوطه جریمه حریفان، هنگام ارسال ضربات آزاد تاثیر خود را در نتیجه بازی به سود تیمش بگذارد.

کنعانی زادگان در تمام مصاف های تک به تک خود با مهاجمان نفت آبادان همچون طالب ریکانی پیروز ظاهر شد تا تاثیر خود را در بسته نگه داشتن دروازه حامد لک در چارچوب دروازه پرسپولیس نیز نشان دهد.

نورالهی هافبک پرسپولیس نیز که بیشتر از دو سال است به تمام اردوهای تیم ملی دعوت می گردد نیز توانست نقش زیادی در مالکیت توپ این تیم و پاس های دقیق به جناحین بازی داشته باشد تا پس از نعمتی به عنوان دومین بازیکن تاثیرگذار این تیم شناخته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1250

به "خوشبختی پرسپولیس با ملی پوشان آماده مقابل صنعت نفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشبختی پرسپولیس با ملی پوشان آماده مقابل صنعت نفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید