درخواست بازنشستگان پالایشگاه آبادان از وزیر نفت: مشکل مسکن ما را حل کنید

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرنگاران : صبح امروز جمعی از بازنشستگان پالایشگاه آبادان با تجمع مقابل درب اصلی وزارت نفت از وزیر خواستند، مصوبه این وزارتخانه برای واگذاری منازل مسکونی سازمانی به آنها اجرا گردد.

درخواست بازنشستگان پالایشگاه آبادان از وزیر نفت: مشکل مسکن ما را حل کنید

جهت دریافت خدمات انواع آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار مالی خبرنگاران ، بیش از 50 نفر از بازنشستگان و شاغلان پالایشگاه آبادان به نمایندگی از بیش از 200 نفر از معترضان به عدم واگذاری منازل مسکونی سازمانی به رغم وجود مصوبه وزارت نفت، جلوی درب اصلی این وزات خانه در خیابان طالقانی تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، این افراد درخواست ملاقات با وزیر نفت و تحقق یافتن این مصوبه را داشته اند. یکی از این افراد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران ضمن اعتراض به اینکه طبق مصوبه باید مالکیت خانه سازمانی به بازنشستگان منتقل می شد، گفت: پالایشگاه آبادان 10هزار و 700 واحد مسکونی دارد که از سال 79 تا به امروز بیش از 70 درصد آن واگذار شده اما برای 30 درصد به جامانده که به ما تعلق می گیرد، این طرح متوقف شده است.

یکی دیگر از این افراد که پلاکارد در دست خواهان ملاقات وزیر نفت بوده است، گفت: اعتراض ما بر این است که چرا آن واحدهایی که واگذار شده، به عده زیادی از کارکنان غیر نفتی از جمله آموزش و پرورشی و ... تعلق گرفته و حالا چیزی که بعد از 30 سال حق ماست، به ما تعلق نمی گیرد.

یکی دیگر از این افراد که سال گذشته از پالایشگاه آبادان بازنشست شده می گوید: بعضی به ما می گویند که شخص وزیر با واگذاری منازل مسکونی به ما بازنشستگان مخالفتی ندارد اما بعضی مسئولان وزارت نفت جلوی این امر را گرفته اند.

وی اضافه نمود: من سال گذشته بازنشست شدم و با پس اندازی که آن زمان داشتم می توانستم یک واحد آپارتمان خریداری کنم، اما به دلیل اینکه به ما این وعده را داده بودند که منزل مسکونی سازمانی ما به نام ما خواهد شد، از آن تصمیم صرف نظر کردم. در حالی که همین سال جاری 100 میلیون تومان به قیمت همان خانه اضافه شده و ما دیگر توان خانه دار شدن را نداریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 606

به "درخواست بازنشستگان پالایشگاه آبادان از وزیر نفت: مشکل مسکن ما را حل کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست بازنشستگان پالایشگاه آبادان از وزیر نفت: مشکل مسکن ما را حل کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید