ملاقات نخست وزیر اسبق تایلند با اعضای حزبش در تبعید

به گزارش مجله 90 جعبه، تاکسین شیناواترا، نخست وزیر اسبق تایلند که در حال حاضر در تبعید به سر می برد، در ملاقات با قانون گذاران حزبش موسوم به حزب پوئیا تای در هنک گنگ با نزدیک شدن به موعود انتخابات سراسری، خواستار وحدت در این حزب شد.

ملاقات نخست وزیر اسبق تایلند با اعضای حزبش در تبعید

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری رویترز تعداد زیادی از ناظران منتظر هستند ببینند حزب پوئیا تای در این انتخابات که طبق وعده دولت نظامی فعلی تایلند قرار است در ماه نوامبر برگزار گردد چه عملکردی خواهد داشت. البته گفته شده که این انتخابات می تواند به تعویق انداخته گردد.

تاکسین شیناواترا که از سال 2001 تا 2006 نخست وزیر تایلند بود و در سال 2006 در یک کودتای نظامی سرنگون شد درحال حاضر در دوبی در تبعید به سر می برد اما همچنان تاثیر زیادی بر عرصه سیاست در تایلند دارد و مناطق مهمی در شمال و شمال شرق تایلند جزو پایگاه های حمایتی او هستند.

خواهر او به نام یینگلاک شیناواترا در سال 2011 به عنوان نخست وزیر تایلند انتخاب شد و در سال 2014 با کودتا سرنگون شده و گفته می گردد که در انگلیس به سر می برد.

یکی از اعضای حزب پوئیا تای گفت روز شنبه ده قانون گذار این حزب به هنک گنگ رفته اند و بعد از ملاقاتشان با تاکسین روز دوشنبه به تایلند باز گشتند.

این عضور به رویترز گفت: تاکسین از قانون گذاران خواست متحد باشند و اتحادشان را درهم نشنمایند. او از این قانون گذاران خواست با مردم حوزه های انتخابیه خود ملاقات نمایند چون انتخابات به سرعت در حال نزدیک شدن است

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 451

به "ملاقات نخست وزیر اسبق تایلند با اعضای حزبش در تبعید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات نخست وزیر اسبق تایلند با اعضای حزبش در تبعید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید