رسول پناه شایعه استعفایش از هیات مدیره پرسپولیس را تکذیب کرد؛ من فقط عذرخواهی کردم!

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرگزاری خبرنگاران- رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تاکید کرد خبر استعفای او اشتباه است.

رسول پناه شایعه استعفایش از هیات مدیره پرسپولیس را تکذیب کرد؛ من فقط عذرخواهی کردم!

به گزارش خبرنگاران، کار به لجبازی رسیده است. یحیی گل محمدی دو روز به وزارت ورزش اولتیماتوم داد تا مهدی رسول پناه را برکنار کند اما طبیعی است وزارت ورزش نه به خاطر اولتیماتوم گل محمدی بلکه به خطر اولتیماتوم و حرف هیچ مربی دیگری اقدام به جا به جایی در سطح مدیریت نخواهد کرد. اتفاقی که در زمان کالدرون هم رخ داد. کالدرون در زمان حضورش در پرسپولیس خواهان برکناری انصاری فرد، قدوسی و پیروانی شد اما وزارت ورزش زیر بار درخواست کالدرون نرفت و روی نام انصاری فرد ماند و حتی به انصاری فرد این اختیار را داد تا کالدرون را برکنار کرده و گل محمدی را به عنوان جانشین اش انتخاب کند. از این رو اگر وزارت می خواست به حرف سرمربی مدیران خود را جا به جا کند، امروز سرمربی پرسپولیس کالدرون بود نه یحیی و محمدحسن انصاری فرد و پیروانی هم همان موقع که پرسپولیس با کالدرون صدر جدول بود، از تیم کنار گذاشته می شدند.

اما شرایط به گونه ای است که فشار برای برکناری مهدی رسول پناه در فضای مجازی افزایش یافته است. به گونه ای که طی چند روز اخیر در دو برنامه تلویزیونی به این موضوع پرداخته شده است؛ یک بار در برنامه فوتبال برتر و یک بار هم ظهر امروز که یکی از بخش های خبری تلویزیون از استعفای رسول پناه خبر داد. این درحالی است که رسول پناه هنوز استعفا نکرده است. تردیدی نیست که کار رسول پناه با پرسپولیس به انتها رسیده اما او نمی خواهد در این مقطع با استعفای خود گل محمدی را به عنوان فرد پیروز معرفی کند.

بر همین اساس نیز در پاسخ به خبرنگارانی که با او تماس گرفتند تا از صحت خبر استعفایش با خبر شوند تاکید کرد:

چه کسی گفته من استعفا داده ام؟ من فقط عذرخواهی کردم و بیانیه ام برای عذرخواهی بود نه استعفا.

حتی شنیده می شود او به دنبال این است تا با بیانیه ای شایعه استعفای خود را تکذیب کند.

به نظر می رسد رسول پناه طی چند هفته آینده استفا خواهد کرد اما روز استعفا و جدایی او از پرسپولیس امروز نیست.

پرسپولیس در فصل جابجایی 9 بازیکن جذب کرد که هیچ کدام از این بازیکنان مدافع مرکزی نیست. هر دو مدافع میانی پرسپولیس با آسیب دیدگی روبرو شده اند. هم سید جلال حسینی و هم محمد حسین کنعانی زادگان از ناحیه همسترینگ دچار آسیب دیدگی شده و حضورشان در بازی های بعدی در هاله ای از ابهام واقع شده است.

البته هنوز شرایط سیدجلال حسینی به طور مشخص اعلام نشده اما کنعانی زادگان حداقل چند هفته قادر به همراهی پرسپولیس نیست. موضوعی که باعث شده کادرفنی پرسپولیس برای انتخاب بازیکن به جای این دو نفر دچار مشکل شود. نگاهی به لیست پرسپولیس نشان می دهد پرسپولیس در این پست با مسائل عدیده ای روبرو است و به جز محمد انصاری که نام بزرگی دارد، هیچ ذخیره مطمئنی برای پست دفاع مرکزی ندارد. این درحالی است که سرخ ها در فصل جابجایی 9 بازیکن جذب کرده اند و هیچ کدام از این 9 بازیکن دفاع میانی تخصصی نیستند. البته در این مدت نام هایی برای حضور در پرسپولیس مطرح شد اما یا با باشگاه خود قرارداد داشتند یا برای ادامه فوتبال خود تیم دیگری را برگزریدند.

آرمان رمضانی، احسان پهلوان، حامد لک، سعید آقایی، علی شجاعی، عیسی آل کثیر، محمد شریفی، محمد مهدی مهدی خانی و میلاد سرلک 9 بازیکنی هستند که از ابتدای فصل تا به امروز جذب شده اند آن هم در حالی که پرسپولیس چهره هایی چون محمد نادری، شجاع خلیل زاده و محسن ربیع خواه (هافبک دفاعی محبوب برانکو که قابلیت بازی در دفاع را داشت) را در پست دفاع از دست داده و باید در ازای از دست دادن 3 مدافع که خصوصیات بازی در دفاع مرکزی را دارند بازیکنی با این خصوصیت جذب می شد. اما نگاهی به لیست جذب شده ها نشان می دهد که گل محمدی بیش از مدافع به دنبال جذب وینگر و مهاجم بوده و تنها سعید آقایی را به عنوان دفاع چپ جذب کرده است.

مصدومیت دو مدافع مرکزی و دست های خالی پرسپولیس در پست حساس دفاع میانی نشان می دهد که کادر فنی پرسپولیس در جابجایی متعادل عمل نکرده است. البته جدایی شجاع خلیل زاده بعد از جذب هفت بازیکن جدید رقم خورد و به نوعی مربیان پرسپولیس را غافلگیر کرد اما تیمی که نادری و ربیع خواه را از دست داده بود و انصاری را هم نمی خواست (انصاری با اصرار هیات مدیره در پرسپولیس ماند) بهتر بود یکی از سهمیه های خریدش را به مدافع اختصاص می داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1361

به "رسول پناه شایعه استعفایش از هیات مدیره پرسپولیس را تکذیب کرد؛ من فقط عذرخواهی کردم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول پناه شایعه استعفایش از هیات مدیره پرسپولیس را تکذیب کرد؛ من فقط عذرخواهی کردم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید