روسیه آماده همکاری با دیگر کشورها در زمینه واکسن کرونا است

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست شورای مالی اوراسیا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، به اقدامات کشورش در راستا فراوری واکسن کرونا اشاره نمود و از آمادگی روسیه برای به اشتراک گذاشتن تجربیات در زمینه واکسن کرونا با اعضای شورای مالی اورآسیا اطلاع داد.

روسیه آماده همکاری با دیگر کشورها در زمینه واکسن کرونا است

پوتین در ادامه سخنان خود همچنین پیشنهاد کرد که در شرایط بحرانی فعلی شیوع جهانی کرونا، عوارض گمرکی مربوط به دارو، مواد ضدعفونی، کالاهای پزشکی و تجهیزات مبارزه با کرونا در میان کشورها حذف گردد.

رئیس جمهور روسیه در عین حال اضافه نمود که در حال حاضر کانال سبز برای واردات کالاهای مهم اجتماعی، مواد غذایی، دارویی، تجهیزات پزشکی و تجهیزات بهداشت شخصی در قلمرو اتحادیه مالی اوراسیا باز شده است.

ولادیمیر پوتین، روز گذشته در سخنانی از احتمال ورود وزارت دفاع این کشور در برنامه مقابله با بحران شیوع کرونا خبر داده بود.

به گفته رئیس جمهور روسیه، وزارت دفاع روسیه می تواند و باید در عملیات سراسری مقابله با شیوع کرونا مشارکت داشته باشد.

پوتین همچنین گفته بود که شرایط ابتلاء به کرونا در کشورش به صورت روزانه در حال افزایش است، هرچند روسیه همچنان قادر است تا به صورت فعالانه در مبارزه علیه این شیوع این بیماری اقدام کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 846

به "روسیه آماده همکاری با دیگر کشورها در زمینه واکسن کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه آماده همکاری با دیگر کشورها در زمینه واکسن کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید