روسیه: تحرکات نظامی در مرز اوکراین ماهیت دفاعی دارد

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، کاخ کرملین امروز پنجشنبه اعلام نمود که انتقال نیرو و تجهیزات نظامی به نزدیکی مرز روسیه-اوکراین با هدف تضمین امنیت مسکو انجام می گردد و تهدیدی برای دیگران نیست.

روسیه: تحرکات نظامی در مرز اوکراین ماهیت دفاعی دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این در حالی است که اوکراین این هفته مسکو را به صف آرایی در مرز مشترک متهم کرد و مدعی شد که جدایی طلبان هوادار روسیه به طور سیستماتیک آتش بس در شرق اوکراین را نقض می نمایند.

همزمان، راشاتودی به نقل از سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نوشت: هرگونه کوشش جدید برای به راه انداختن جنگ در منطقه دونباس ممکن است به نابودی اوکراین ختم گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو می گوید روسیه از همکاری با شورای روسیه-ناتو امتناع می نماید. ما از همکاری امتناع نمی کنیم ولی آنجا نمی نشینیم که درباره اوکراین بشنویم.

لاوروف در نهایت گفت: اوکراین به ناتو ربطی ندارد. با این حال، هنگامی که بحث شورای روسیه-ناتو پیش می آید، همیشه اصرار دارند اولین موضوع، اوکراین باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1479

به "روسیه: تحرکات نظامی در مرز اوکراین ماهیت دفاعی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: تحرکات نظامی در مرز اوکراین ماهیت دفاعی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید