ریابکوف: اختلافاتمان با آمریکا بر سر مسائل تسلیحاتی بسیار زیاد است

به گزارش مجله 90 جعبه، معاون وزیر امور خارجه روسیه اذعان کرد که اختلافات مسکو-واشنگتن بر سر مسائل مرتبط با تسلیحات هسته ای بسیار جدی تر از آن است که بتوان گفت طرفین به یک توافق نزدیک شده اند.

ریابکوف: اختلافاتمان با آمریکا بر سر مسائل تسلیحاتی بسیار زیاد است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه روز شنبه در تبادل نظر با خبرنگاران تأکید کرد که مسکو و واشنگتن هنوز فاصله زیادی تا دستیابی به یک توافق تسلیحاتی دارند.

ریابکوف در مورد احتمال دستیابی به توافق تسلیحاتی با آمریکا در آینده نزدیک گفت: اگر آمریکایی ها پیشنهادی که ما ارائه نموده ایم را قبول نمایند، همین فردا هم می گردد توافق کرد، اما باید بگویم که در حال حاضر دو کشور اختلافات بسیار زیادی در این زمنیه دارند.

وی اضافه نمود: ما نمی دانیم که چرا آمریکایی ها در شرایطی که همچناناختلافات جدی در زمینه محدودسازی زرادخانه های هسته ای میان دو طرف وجود دارد، اصرار دارند که بگویند توافق زودهنگام نزدیک است.

ریابکوف تأکید کرد: ما فقط این را می دانیم که به توافق نزدیک نشده ایم. تأکید می کنم که اخیراً به توافق تسلیحاتی با ایالات متحده نزدیک نشده ایم. معین نیست که آمریکایی ها بر چه اساسی کوشش می نمایند که شرایط را به گونه ای جلوه دهند که گویی در آستانه توافق هستیم و به زودی این توافق حاصل خواهد شد.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1180

به "ریابکوف: اختلافاتمان با آمریکا بر سر مسائل تسلیحاتی بسیار زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریابکوف: اختلافاتمان با آمریکا بر سر مسائل تسلیحاتی بسیار زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید