رییس فدراسیون کشتی: 32 هزار یورو قرض کردم و به اتحادیه جهانی دادم، کشتی گیر کرونایی با هیاهو از تست فرار کرد

به گزارش مجله 90 جعبه، امیرمحمد یزدانی تست اولش مثبت شد بلافاصله با آزمایشگاهی که آژانس های هواپیمایی معرفی کردند، بار دیگر از او تست گرفته شد که باز هم مثبت شد.

رییس فدراسیون کشتی: 32 هزار یورو قرض کردم و به اتحادیه جهانی دادم، کشتی گیر کرونایی با هیاهو از تست فرار کرد

رییس فدراسیون کشتی گفت: روزی که فدراسیون را تحویل گرفتم یک ریال در حساب فدراسیون نبود.

به گزارش ایسنا، علیرضا دبیر درباره برگزاری رقابت های لیگ کشتی، گفت: واقعا از تمام کسانی که یاری کردند تشکر می کنم. 9 ماه کشتی تعطیل بود و جا دارد از دکتر نمکی تشکر ویژه کنم که باعث شدند مسابقات برگزار گردد. خودم شخصا در جلسات کارشناسی بابت کرونا شرکت کردم و با حساسیت انجام پروتکل ها را پیگیری کردم.

رییس فدراسیون کشتی اضافه کرد: لیگ در 3 دوره برگزار گشت و توانستیم مسابقات را در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار کنیم. 7 یا 8 نفر از کشتی گیران و مربیان کرونا گرفتند اما ربطی به لیگ نداشت. کار بزرگی انجام شد حتی خیلی از دوستان می گفتند لیگ را برگزار نکنید. هدف ما این بود کشتی به جریان بیفتد و اینکه برای المپیک آماده شویم .

وی درباره ابتلای امیرمحمد یزدانی به کرونا و لغو اعزام به رقابت های جام جهانی کشتی آزاد، گفت: ابتدا حسن یزدانی و قاسمپور انتخاب شدند. وقتی آنالیز کردیم دیدیم یزدانی فقط باید به مسابقه ای برود که تیلور آمریکایی در آن باشد، آن هم قبل از المپیک. وقتی دیدیم او نمی آید منصرف شدیم. حسن می خواست 4 تا کشتی بگیرد همه را ده - صفر کند، خب در لیگ این کشتی ها را گرفت. حریف اصلی او کشتی گیر آمریکا است. این تصمیم با نظر آقای کاوه و کادر فنی اتخاذ شد و قرار شد امیرمحمد یزدانی و رحمان عموزاد به این رقابت ها اعزام شوند.

دبیر گفت: امیرمحمد یزدانی تست اولش مثبت شد بلافاصله با آزمایشگاهی که آژانس های هواپیمایی معرفی کردند، بار دیگر از او تست گرفته شد که باز هم مثبت شد.

رییس فدراسیون کشتی درباره حواشی فینال لیگ کشتی آزاد و اقدام اعتراضی استقلال گفت: اول از آقای مددی مدیرعامل استقلال تشکر ویژه می کنم که فردی فهیم و اخلاق مدار است . استقلال دیر به لیگ آمد و ما سعی کردیم به این تیم یاری کنیم تا جاییکه حتی گفتند تو استقلالی هستی. برای برگزاری اردوهای این تیم سالن توفیق را رایگان 3 تا 15 روزه در اختیار آن ها گذاشتیم. در بحث اختلاف بر سر دو کشتی گیر یک جاهایی حق با تیم قائمشهر بود اما کمیته انضباطی باز 2 کشتی گیر را به استقلال داد. بار سوم بحث عدم صدور رضایتنامه از هیات کشتی مازندران برای چند کشتی گیر این تیم بود که شخصا به رییس هیات کشتی مازندران زنگ زدم تا مشکل حل گردد. بنابراین همواره سعی کردیم از این تیم حمایت کنیم.

وی اضافه کرد: یک کار بدی دو سه نفر از مربیان و کشتی گیران استقلال انجام دادند که قطعا به کمیته انضباطی کشیده می شوند. قبل از فینال نصیرزاده گفت استقلال اعلام نموده 5 نفر از کشتی گیران ما کرونا گرفته اند. خب سر من در بودجه و کشتی کلاه نمی رود. خود مددی اصلا این مسائل را نمی دانست و وقتی دیشب به او گفتم خیلی ناراحت شد. بلافاصله به نصیرزاده گفتم به آن ها بگو دو کشتی گیر و یک مربی شما تستشان مثبت است نه 5 کشتی گیر. به بچه ها هم گفتم استقلالی ها یکی از آن دو کشتی گیر کرونایی را حتما می آورند. کشتی گیر 97 کیلوگرم آن ها توسط یکی از مربیانشان تست منفی تقلبی از یک آزمایشگاه گرفتند. گفتم بیایید مجدد تست گرفته می گردد اما آن کشتی گیر با هیاهو فرار کرد. حتما آن مربی و کشتی گیر به کمیته انضباطی احضار می شوند و اگر لازم باشد حتی آن ها را به دادگاه می کشانم چون کار غیرشرعی و غیراخلاقی اجرا شده است .

دبیر گفت: خلاصه این تیم آمد در فینال گفتند چند نفر از کشتی گیران ما نیستند و تیممان کامل نیست. بله حتما یونس امامی اشتباه نموده و باید به کمیته انضباطی بیاید اگر تخلفی نموده محروم گردد و پول را هم پس بدهد. گفتند چند کشتی گیر ما ضرب خورده و نمی توانیم. من می دانستم ضرب خورده نیستند و اعلام کردم قطعا هر کشتی گیری که الکی خودش را به ضرب خوردن زده و کشتی نگیرد 2 سال محروم شده و به اردوی تیم ملی هم دعوت نمی گردد. آقای مددی مدیرعامل استقلال هم گفت حتما باید کشتی بگیرند. حتی دوستان جواب آقای مددی را هم نمی دادند. کشتی گیران هم نگران بودند که شاید پول ما را ندهند اما اصلا نگران نباشند مدیرعامل استقلال این کار را انجام خواهد داد و اگر نشد خود بنده در خدمت آن ها هستم.

وی ادامه داد: به عنوان مسئول فدراسیون نمی گذارم اسم استقلال و پرسپولیس خراب گردد. اگر قرار باشد موضوع انضباطی گردد حتما دوستان باید بیایند پاسخ بدهند. ما به وزارت بهداشت تعهد دادیم و قطعا باید بیایند و جواب بدهند.

وی درباره عملکرد کشتی گیران ایران در جام جهانی گفت: ساروی با کشتی که گرفت نشان داد می تواند در آینده حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد. یک نکته درباره آقای بنا بگویم او جزو بی نظیرترین مربیان تاریخ کشتی ماست. اصلا حرف بی ربط و الکی نمی زند و در کشتی نوری ناداوری شد. ما از روس ها عقبیم و واقعیتی است که باید قبول کنیم.

وی درباره محرومیت ورزش روسیه از حضور در المپیک گفت: المپیک بدون روسیه و آمریکا و چین رنگ خوبی ندارد. امیدوارم بتوانند شرکت نمایند اما اگر نگردد در کشتی فرنگی و یکسری از اوزان آزاد قطعا به سود ماست اما واقعا دوست دارم روسیه بتواند در المپیک حضور داشته باشد.

دبیر در سرانجام درباره پرداخت بخش زیادی از بدهی های فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی کشتی گفت: 257 هزار فرانک سوییس به فدراسیون جهانی بدهکار بودیم. روزی که فدراسیون را تحویل گرفتم یک ریال هم در حساب فدراسیون پول نبود. من 32 هزار یورو از یکی از دوستانم دستی قرض گرفتم و به اتحادیه جهانی پرداخت کردم. امروز 17500 فرانک سوییس به اتحادیه جهانی بدهکاریم و قطعا این رقم نیز تسویه خواهد شد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1330

به "رییس فدراسیون کشتی: 32 هزار یورو قرض کردم و به اتحادیه جهانی دادم، کشتی گیر کرونایی با هیاهو از تست فرار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رییس فدراسیون کشتی: 32 هزار یورو قرض کردم و به اتحادیه جهانی دادم، کشتی گیر کرونایی با هیاهو از تست فرار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید