زمان پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان سایر سطوح

به گزارش مجله 90 جعبه، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران، زمان پرداخت مابه التفاوت حقوق متناسب سازی بازنشستگان سایر سطوح را بیان کرد و گفت: حقوق اردیبهشت ماه بر اساس احکام جدید پرداخت شد.

زمان پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان سایر سطوح

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، علی دهقان کیا گفت: حقوق بازنشستگان حداقل بگیر سازمان تأمین اجتماعی در فروردین ماه به طور کامل پرداخت شد و مسئله ای در پرداخت ها نیز ایجاد نشده بود اما حقوق سایر سطوح مزدی با مشکلاتی روبرو شد.

وی با اشاره به اینکه نحوه متناسب سازی حقوق بازنشستگان سایر سطوح باعث اعتراض بازنشستگان شد، اضافه نمود: پس از اعتراض این بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی مجدداً مستمری بازنشستگان سایر سطوح را آنالیز و احکام جدید صادر شد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران تاکید نمود: حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی در سایر سطوح بر اساس احکام جدید پرداخت شد.

به گفته وی، پرداخت حقوق بازنشستگان بر اساس حروف الفبا و از 20 اردیبهشت شروع شده است.

دهقان کیا در خصوص پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان، گفت: بازنشستگان سایر سطوح برای حقوق فروردین ماه خود از تأمین اجتماعی مبلغی را طلب دارند احتمالاً این مابه التفاوت در خرداد ماه به آنها پرداخت می گردد.

وی همچنین در خصوص ثبت نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: ساز و کار و نحوه ثبت نام برای پرداخت وام به بازنشستگان سازمان به زودی معین و اعلام می گردد.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی استان تهران در خصوص مبلغ وام نیز گفت: مبلغ وام سال گذشته 5 میلیون تومان بود اما مبلغ پرداختی وام سال جاری هنوز معین نشده و به محض معین، به اطلاع بازنشستگان می رسد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 خرداد 1400 بروزرسانی: 13 خرداد 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1554

به "زمان پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان سایر سطوح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان پرداخت مابه التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان سایر سطوح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید