شهرداری تبریز دوازدهم شد، سیدی در رده سوم بخش کوهستان

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، تور بین المللی دوچرخه سواری سطح 2.1 موسوم به تور شاهزاده خانم ماها چاکری در شش مرحله در تایلند برگزار گردید که از ایران نیز تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز در این رقابت بین المللی حاضر بود.

شهرداری تبریز دوازدهم شد، سیدی در رده سوم بخش کوهستان

در آخرین مرحله این تور رکابزنان امروز پنجشنبه 17 فروردین ماه راستا 135.65 کیلومتری لامپانگ به چیانگمای را طی کردند که در نهایت نمایندگان کشورهای استرالیا، اسپانیا و چین اول تا سوم شدند. از بین 108 دوچرخه سوار حاضر در این تور 88 نفر امروز در یک زمان از خط سرانجام عبور کردند.

حمید پورهاشم در مرحله نهایی این تور پنجاه دوم شد، سعید صفرزاده پنجاه و پنجم و صمد پورسیدی در رده هفتاد و ششم نهاده شد.

در مجموع نتایج انفرادی تور گیدیچ رکابزن تیم آستانا قزاقستان اول شد، دوچرخه سوار اهل چین دوم و آلان مارانگونی از تیم نیپو ایتالیا در رده سوم نهاده شد. میر صمد پورسیدی سی وهفتم شد. سعید صفرزاده در رده چهل و چهارم نهاده شد و حمید پورهاشمی عنوان پنجاهم را کسب کرد. ایلیای داویدنوک نیز از تیم شهرداری تبریز پنجاه و یکم شد.

پیراهن کوهستان این تور از آن ایرل ناخان از استرالیا عضو تیم اوکیو ژاپن رسید. در بخش کوهستان میرصمد پورسیدی رکابزن تیم شهرداری تبریز در حالی که تا روز گذشته در رده اول قرار داشت در جدول برترین رکابزنان کوهستان تور تایلند در رده سوم نهاده شد.

در بخش پیراهن امتیاز نیز جان آمبراستوری دوچرخه سوار اسپانیایی عضو تیم اوکیو ژاپن اول شد.

در بخش تیمی تیم دوچرخه سواری سئول اول شد. تیم هنگ ژیانگ چین دوم و KSPO کره جنوبی در رده سوم نهاده شد. تیم شهرداری تبریز نیز در اولین رقابت بین المللی اش در سال 96 با اختلاف زمانی دو دقیقه و 25 ثانیه نسبت به تیم اول در رده دوازدهم ایستاد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 147

به "شهرداری تبریز دوازدهم شد، سیدی در رده سوم بخش کوهستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرداری تبریز دوازدهم شد، سیدی در رده سوم بخش کوهستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید