شکایت فروشگاه زنجیره ای از تسلا

به گزارش مجله 90 جعبه، فروشگاه های زنجیره ای والمارت از شرکت تسلا به خاطر آتش دریافت پنل های خورشیدی موجود در فروشگاه هایش شکایت نموده، چرا که معتقد است تسلا اصول اولیه ایمنی را در تعبیه این پنل ها رعایت ننموده است.

شکایت فروشگاه زنجیره ای از تسلا

به گزارش مجله 90 جعبه و به نقل از انگجت، فروشگاه زنجیره ای والمارت پس از آتش دریافت پنل های خورشیدی روی پشت بام هفت فروشگاه خود از تسلا شکایت نموده است. گفته می گردد تسلا در نصب این پنل ها اقدامات ایمنی مناسب را رعایت ننموده است.

به گفته والمارت، ظاهرا تسلا سیستم های الکتریکی و خورشیدی خود را به درستی نصب ننموده است و بازرسانی را هم می فرستاده است که فاقد آموزش و دانش اولیه خورشیدی بوده اند. والمارت همچنین ادعا نموده است که صفحات خورشیدی تسلا با نقایص قابل مشاهده روبرو هستند.

این فروشگاه زنجیره ای، تسلا را برای نقض قرارداد، سهل انگاری و عدم رعایت استانداردهای صنعتی متهم نموده است و رسما از این شرکت شکایت نموده است.

والمارت از تسلا خواسته است تا نه تنها خسارت های مربوط به این هفت فروشگاه آتش گرفته را پرداخت کند، بلکه پنل های خود را از بیش از 240 فروشگاه والمارت جمع آوری کند.

تسلا هنوز در این مورد اظهار نظر ننموده است. هرچند به احتمال زیاد زیر بار نمی رود، چرا که این شرکت در کوشش است تا تجارت خورشیدی خود را جا بیاندازد و قطعا آخرین چیزی که می خواهد این است که یک مشتری خوب و بزرگ مانند والمارت را از دست بدهد تا از اثرات منفی ناشی از آن رنج ببرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 مهر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 178

به "شکایت فروشگاه زنجیره ای از تسلا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکایت فروشگاه زنجیره ای از تسلا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید