صعود 3 کشتی گیر ناشنوای کشورمان به فینال و 3 کشتی گیر به مرحله رده بندی

به گزارش مجله 90 جعبه، 3 کشتی گیر ناشنوای کشورمان به ملاقات نهایی رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی دنیا ناشنوایان در ترکیه راه یافتند.

صعود 3 کشتی گیر ناشنوای کشورمان به فینال و 3 کشتی گیر به مرحله رده بندی

به گزارش ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مسابقات قهرمانی دنیا کشتی فرنگی بزرگسالان ناشنوایان از صبح یکشنبه 13 تیرماه با برگزاری مسابقات اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است.

در خاتمه رقابت های مقدماتی روز نخست، صادق ابوالوفائی، مهدی بخشی و اصغر کریمی در اوزان 55، 63 و 72 کیلوگرم به ملاقات فینال راه یافتند و مهدی صدری، علی کریمی و شیرزاد مهکی در اوزان 60، 67 و 82 کیلوگرم راهی ملاقات رده بندی شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به توضیح زیر است:

صادق ابوالوفایی در وزن 55 کیلوگرم با نتیجه 3 بر یک به روسیه باخت، در دور دوم پیروز شد با نتیجه 6 بر یک مقابل حریف اوکراینی به رجحان برسد، در مسابقه خود برابر کشتی گیر میزبان با نتیجه 9 بر صفر به پیروزی رسید و فینالیست شد.

مهدی صدری در وزن 60 کیلوگرم با نتیجه 4 بر 2 بازی را به نماینده روسیه واگذار کرد، در دومین بازی خود با نتیجه 13 بر 3 مقابل بلغارستان پیروز شد و در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل فرنگی کار ترکیه بازی را واگذار کرد و باید برای مقام سومی مبارزه کند.

مهدی بخشی دیگر نماینده کشورمان در وزن 63 کیلوگرم با نتیجه 8 بر صفر بازنده شد، در دومین ملاقات خود حریف قزاقستانی را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد، در دور سوم 3 بر 2 مقابل حریف قدرتمند روسی خود پیروز و فینالیست شد.

علی کریمی در وزن 67 کیلوگرم با نتیجه 10 بر 2 قرقیزستان را شکست داد و در دومین بازی خود با نتیجه 9 بر 6 مقابل حریف ترکیه ای بازی را واگذار کرد، در ملاقات سوم خود با نتیجه 8 بر صفر بازنده شد و باید برای مقام سومی کوشش کند.

اصغر کریمی فرنگی کار وزن 72 کیلوگرم کشورمان مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه 10 بر صفر پیروز شد، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل فرنگی کار یونانی به رجحان رسید و فینالیست شد.

رضا اسماعیلی در وزن 77 کیلوگرم با نتیجه 14 بر 3 مقابل کشتی گیر قزاقستان بازی را واگذار کرد، در دومین بازی خود مقابل حریفی از بلاروس با نتیجه 10 بر صفر بازنده شد.

شیرزاد مهکی در وزن 82 کیلوگرم با نتیجه 9 بر یک مسابقه را به حریف روس خود واگذار کرد، در دومین ملاقات با نتیجه 11 بر 5 مقابل حریف قزاقستانی به رجحان رسید، در دور سوم مقابل حریف اوکراینی با نتیجه 10 بر 2 بازی را واگذار کرد و به رده بندی رسید.

ابوذر ربیع زاده در وزن 87 کیلوگرم با نتیجه 5 بر یک مقابل حریف اوکراینی خود پیروز شد و در دومین بازی خود با ضربه فنی مقابل حریف بلاروس بازنده شد.

اکبر صابری در وزن 97 کیلوگرم مقابل نماینده قزاقستان با نتیجه 3 - 3 بازنده شد، در دور دوم با نتیجه 9 بر 6 مقابل فرنگی کار ترکیه به رجحان رسید و در مسابقه سوم با ضربه فنی مقابل کشتی گیر اوکراین بازی را واگذار کرد و در ملاقات بعد خود 9 بر صفر مقابل کشتی گیر روس بازنده شد.

محمدرضا صدری در وزن 130 کیلوگرم دور اول استراحت خورد و در دور دوم مقابل کشتی گیر ترکیه 9 بر صفر مغلوب گردید، در دور سوم با نتیجه 11 بر 3 مقابل کشتی گیر قرقیزستان بازنده شد.

مسابقات فینال و رده بندی روز دوشنبه برگزار می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1684

به "صعود 3 کشتی گیر ناشنوای کشورمان به فینال و 3 کشتی گیر به مرحله رده بندی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود 3 کشتی گیر ناشنوای کشورمان به فینال و 3 کشتی گیر به مرحله رده بندی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید