ویلا طراحی: طرح تکمیل شناسنامه تک باغات و اراضی مشجر شهر تهران

به گزارش مجله 90 جعبه، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگوی شورای شهر تهران از آنالیز یک فوریت طرح تکمیل شناسنامه تک باغات و اراضی مشجر شهر تهران تا انتها شهریورماه سال 1401 اطلاع داد.

ویلا طراحی: طرح تکمیل شناسنامه تک باغات و اراضی مشجر شهر تهران

جهت دریافت خدمات ویلا طراحی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، علیرضا نادعلی با اشاره به برگزاری بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران، گفت: این جلسه، فردا (یکشنبه 23 آبان ماه) برگزار خواهد شد.

وی گفت: در این جلسه یک فوریت طرح تکمیل شناسنامه تک باغات و اراضی مشجر شهر تهران تا انتها شهریورماه سال 1401مورد آنالیز قرار می گیرد.

سخنگوی شورای شهر تهران، اضافه کرد: در ادامه جلسه فردای شورا صورتجلسه یکم (دوره ششم) کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

نادعلی بعلاوه از برگزاری 3 انتخاب اطلاع داد و گفت: قرار است اعضای شورای شهر، یک نفر را به عنوان ناظر برای شورای واگذاری اماکن و غرفه های میادین میوه و تره بار و فراورده های کشاورزی انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: بعلاوه 2 نفر برای عضویت در شورای ساماندهی، توسعه و توسعه مساجد شهر تهران انتخاب خواهند شد.

سخنگوی شورای شهر تهران اضافه کرد: انتخاب دیگر به ستاد مناسب سازی فضا های شهری برای جانبازان و معلولین جسمی و حرکتی اختصاص دارد که یک نفر از اعضا برای عضویت در این ستاد انتخاب می گردد.

نادعلی بعلاوه از ادامه آنالیز پلاک های ثبتی باغات اطلاع داد و گفت: در این جلسه 31 پلاک ثبتی مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1781

به "ویلا طراحی: طرح تکمیل شناسنامه تک باغات و اراضی مشجر شهر تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلا طراحی: طرح تکمیل شناسنامه تک باغات و اراضی مشجر شهر تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید