فال روزانه دوشنبه 9 مرداد 1396

به گزارش مجله 90 جعبه، فال روزانه دوشنبه 9 مرداد 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه دوشنبه 9 مرداد 1396

موقعیت خورشید و ماه

    • خورشید در موقعیت اسد (Leo)
    • ماه در موقعیت برج عقرب (Scorpio)

فال روزانه دوشنبه 9 مرداد 1396

فروردین

آنقدر دور و برتان شلوغ است و کار دارید که نم دانید از کجا باید شروع کنید. در واقع شما باید پیش از شروع هر کار جدیدی کارهای نصفه و نیمه تان را به انجام برسانید و پفراینده آنها را ببندید. ولی اگر بخواهید چشم خود را به روی این واقعیت بسته و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنید به زودی خواهید دید که باید همه کارها را از اول شروع کنید و به این صورت زمان بسیاری را از دست خواهید داد. وقتی کاری را برای اولین بار انجام می دهید باید به خودتان اجازه و فرصت خطا کردن را بدهید. هر تازه کاری ممکن است اشتباه کند و ترس از اشتباه کردن اصلا منطقی نیست و تنها انگیزه شما برای یادگیری را از بین می برد .

اردیبهشت

امروز کسی که برای شما محبوب است می تواند به راحتی آب خوردن شما را از مسیری که در پیش گرفته اید منحرف کند ولی با کمی اراده و کنترل نفس می توانید به این وسوسه جواب منفی بدهید. اگر بیش از اندازه تسلیم احساسات خود بشوید به زودی از کارهایی که نموده اید پشیمان خواهید شد. در واقع هرکاری که اکنون انجام می دهید، حتی اگر در حال حاضر به نظرتان کوچک و بی اهمیت باشد، می تواند اثرات بسیاری روی زندگی شما داشته باشد. اگر آمادگی های لازم را داشته باشید خواهید توانست بی آن که جا زده و میدان را خالی کنید، با آرامش و خونسردی تمام منتظر هر گونه مسائل احتمالی باشید .

خرداد

امروز رفتارتان بسیار محتاطانه بوده و از اینکه از روال عادی زندگی خود خارج شوید هراس دارید. به طور عادی شما از برقرار کردن ارتباط با افراد تازه و یا شروع پروژه های جدید لذت می برید اما حالا بیش از همواره احتیاط می کنید و دست به عصا راه می روید. این شرایط هر بدی که داشته باشد این مزیت را برای شما دارد که یاری می نماید به رابطه عاطفیتان ثبات بیشتری ببخشید. در حال حاضر ریسک های حساب شده خیلی منطقی هستند و به شما یاری می نمایند بدون از دست دادن چیزی عشق، امید و مادیات را وارد زندگیتان بکنید. گاهی کمی ترسیدن نشانه عقل است و شجاعت شما را به هیچ عنوان زیر سوال نمی برد .

تیر

امروز در تلاش هستید که کارهایتان به فرایند معینی رسیده و از ثباتی نسبی برخوردار باشد. ذهنتان امروز به طور قابل توجهی منظم کار می نماید و می توانید حتی با وجود درگیری های احساسی و نبرد قدرتی که دارید، کارهای بسیاری را همراه با پیروزیت به انجام برسانید. خوشبختانه صداقت و وجدان کاری شما در حال حاضر برایتان از هر چیزی مهمتر است و یاری بسیاری می تواند به شما بکند. حتی اگر به طور موقت تصمیم بگیرید از زیر کار شانه خالی نموده یا تنبلی کنید خیلی زود خواهید دید که این کار با شخصیت شما جور در نمی آید و نمی توانید اینطور ادامه بدهید .

مرداد

چند روزی است که تصمیمات بسیار مهمی در زندگیتان گرفته اید. تصمیماتی که بر کل زندگیتان می تواند تاثیر گذار باشد. امروز دوباره در رابطه با این تصمیمات فکر نموده و خود را از دریافت آن ها مطمئن می سازید. امروز شما می توانید خیلی راحت به کارهایتان نظم و ترتیب ببخشید و با صبوری و اعتماد به نفس پیش بروید. شما برای مدتی وقت خود را به بازیگوشی گذرانده و از این کار به اندازه کافی لذت برده اید، حالا دیگر وقت آن رسیده است که رویکردی را انتخاب کنید که اثراتی پایدار داشته و شما را به آن نتیجه ای که دنبالش هستید برساند. انرژی خود را برای انجام کارهای بی فایده و بی نتیجه هدر ندهید !

شهریور

فرصت تفریح و لذت از زندگی فرا رسیده است تا می توانید از این وقت طلایی بهره ببرید. شما می خواهید در کمترین زمان بیشترین لذت ممکن را از زندگی ببرید، ولی در واقع می دانید که باید از صبح زود در محل کارتان حاضر باشید و وظایفتان را به انجام برسانید. با این همه اگر بتوانید به کارتان عشق بورزید و در کنار آن کمی قدرت تخیلتان را به کار بگیرید می توانید کار را برای خودتان تبدیل به تفریح نموده و از انجام آن بیشترین لذت ممکن را ببرید. سعی کنید کارهایتان را به صورت گروهی انجام داده و اوج خلاقیت خود را به کار بگیرید تا هم کارتان را با تفریح همراه نموده باشید و هم نتایح بهتری به دست بیاورید. با این روش بعدازظهر امروز به اندازه کافی انرژی خواهید داشت که زمانی را هم به عشقتان اختصاص بدهید .

مهر

ذهنتان به شدت درگیر گزینه های مختلف پیش رو شده و در نتیجه با اطرافیانتان آنگونه که قبلا بوده اید نیستید. شاید به تازگی تجربه ای فوق العاده را پشت سر گذاشته باشید که در آن پیروز شده بودید خودتان را از محدودیت های اجتماعی رها کنید، ولی در شرایط فعلی نمی توانید مجددا از این روش فوق العاده بهره ببرید. شما در درگیری بین قلب و مغزتان گرفتار شده اید و نمی دانید چه باید بکنید. به خودتان کمی فرصت بدهید تا افکار و احساساتتان به ثبات برسند. رابطه تان با عشقتان دچار رکود شده؟ فرمول کار را که بلد هستید؟! شام رمانتیک و تنها ماندن با یکدیگر !

آبان

امروز روزی است که می توانید حداکثر استفاده از فرصت های اندک انجام دهید. اگر احساس می کنید این اواخر موقعیتی برای بروز خلاقیتتان نداشته اید حالا وقت آن رسیده که به دقت موقعیت های احتمالی را سنجیده و از آنها بهره ببرید. اجازه ندهید که دیگران با حرف هایشان شما را از تصمیمات و باورهایتان منصرف نمایند. وقتی از افکار و انتخاب هایتان مطمئن هستید هیچ لزومی ندارد که وقت خودتان را با نگرانی در خصوص تردیدهایی کوچک هدر کنید. فرض را بر این بگذارید که اعتقاداتتان درست هستند اما حواستان را خوب جمع کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید. ممکن است امروز با یک نفر آشنا شوید که اثرات بسیاری روی شما و زندگیتان خواهد گذاشت. معلوم نیست، حتی شاید تبدیل به عشق زندگیتان شود !

آذر

امروز دلتان برای یک تفریح ناب لک زده است البته ممکن است در این راه کمی زیاده روی کنید ولی اگر می خواهید مجبور به پرداخت بهایی سنگین برای این کار نشوید بهتر است کمی خودتان را محدود کنید و حد و مرزهایی برای خودتان و کارهایتان معین کنید. شخص یا چیزی که امروز ناگهان توجه شما را به شدت به خودش جلب نموده است ممکن است آنقدرها هم که الان فکر می کنید ارزشمند نباشد، بهتر است کمی سعی کنید که مثل آدم عظیم ها رفتار کنید و اسیر احساسات زودگذر و غیر منطقی خود نشوید. اگر می بینید کسی که دوست دارید عصبی است و دنبال دعوا می شود شما کمی کوتاه بیایید و به او یاری کنید آرامش خود را دوباره به دست بیاورد .

دی

طرح لباس و مدل مویتان آنقدر هم که فکر می کنید روی روزتان تاثیر گذار نیست. آنچه از اهمیت بالاتری برخوردار است نگرشی است که تصمیم می گیرید داشته اشید. اگر بتوانید رفتاری همراه با اعتماد به نفس اما متواضعانه و عاری از تکبر بی فایده داشته باشید پیشرفت واقعی را به چشم خود خواهید دید. مهارت های سازمانی شما در حال حاضر در بیشترین سطح کارایی ممکن قرار دارند و اگر اراده و پشتکار خود را به خوبی به کار بگیرید این انرژی را بی فایده از دست نخواهید داد. تلاش و تلاش شما از چشم کسانی که باید شاهد این زحمات شما باشند مخفی نخواهد ماند و اثرات پایداری روی شرایط حرفه ای شما خواهد گذاشت .

بهمن

برنامه ریزی و لیست کردن اهدافتان به صورت مرتب و منسجم شما را در رسیدن به آن ها بسیار یاری خواهد نمود. در حال حاضر شما این امکان را دارید که از تجربه های قبلیتان حداکثر استفاده را ببرید. اگر سعی کنید کارهایی را انجام دهید که نتایجی پایدار دارند آنچه می خواهید را به دست خواهید آورد. رسیدن به قله کاری زمانبر است، ولی بهترین راه برای صرفه جویی در وقت و رسیدن به هدف این است که همین حالا برای ادامه مسیرتان برنامه ریزی کنید و بر اساس نقشه تان راهتان را ادامه دهید. اگر بتوانید کمی ریسک کنید می توانید یک پروژه خوب را تبدیل به موقعیتی عالی نموده و پاداشی خیلی بهتر از آنچه انتظار دارید را به دست بیاورید .

اسفند

امروز روز شماست و خلاقیتتان به اوج رسیده است. خوشبختانه شما تمایل بسیار شدیدی دارید که هر کاری را که به رسیدن شما به اهدافتان یاری می نماید انجام دهید. به همین دلیل هم می توانید خودتان را از بحث های بی فایده ای که وقتتان را هدر می دهد دور نگه داشته و کارهایتان را اولویت بندی نموده و به انجام مسئولیت هایتان بپردازید. داشتن یک برنامه منسجم و حساب شده که حواس پرتی ها را به حداقل میزان ممکن برساند شما را قادر می سازد از موضع قدرت رفتار نموده و تحسین و احترام دیگران را به دست بیاورید. بالاخره بعد از مدت ها می توانید نفس راحتی کشیده و دیگر نگران مسائل مالی و مالی نباشید.

تهیه شده: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1235

به "فال روزانه دوشنبه 9 مرداد 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه دوشنبه 9 مرداد 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید