فرانک لمپارد: آنچلوتی بهترین سرمربی من بود

به گزارش مجله 90 جعبه، فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی به تمجید از کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون پرداخته است.

فرانک لمپارد: آنچلوتی بهترین سرمربی من بود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چلسی این هفته در شرایطی به مصاف اورتون می رود که تافی ها بعد از شروعی فوق العاده، در هفته های اخیر دچار افت محسوسی شده و دیگر در بین تیم های مدعی حضور ندارند. فرانک لمپارد که یک دهه پیش شاگرد آنچلوتی در رختکن چلسی بود، مدعی شد همیشه تحت تاثیر این سرمربی ایتالیایی قرار گرفته است.

رویارویی با کارلو آنچلوتی و اورتون: به عنوان یک بازیکن و یک انسان به شدت تحت تاثیر کارلتو قرار گرفته بودم. آنچلوتی درست در راس سرمربیانی است که من با آنها کار کرده ام. کارلتو موفقیت های زیادی در باشگاه های مختلف کسب کرده است. او یک سرمربی بزرگ و انسان فوق العاده بوده و من مشتاقانه منتظر دیدن کارلتو هستم. اگرچه اورتون اخیرا چند بازیکن مصدوم داشته، اما این اتفاق باعث تغییر افکار من در مورد نحوه رویارویی در بازی مقابل آنها نمی شود.

به دلیل اتفاقات ابتدای فصل شرایط سخت است. ما پیش فصلی طولانی نداشتیم و واقعیت این است که ما در جایی در میانه کار قرار داشته و انطباق پذیری و سازگاری چیزی است که برای پیشرفت به آن نیاز داریم. من همیشه به دنبال موفقیت های بیشتر هستم. لیگ برتر بخشنده و سخاوتمند نیست، چهار بازی بعدی ما چالش برانگیز بوده و تمرکز و درک شرایط مهم است. ما نمی توانیم استانداردهای خود را کنار بگذاریم.

اتفاقات دیدار پاری سن ژرمن و باشاک شهیر: این مهم است که دنیا در جهت درست پیش برود و من نمی خواهم در مورد این شرایط خاص اظهار نظر کنیم. همه می دانند که ما در چلسی نسبت به نژادپرستی و برابری انسان ها چه احساس و طرز فکری داریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1289

به "فرانک لمپارد: آنچلوتی بهترین سرمربی من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانک لمپارد: آنچلوتی بهترین سرمربی من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید