فرزاد کوهیان: پتروشیمی هنوز مجوز جذب بسکتبالیست خارجی ندارد

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، هفت هفته از شروع فصل جدید رقابت های باشگاهی بسکتبال می گذرد. طی این مدت به جز دیدارهایی که به خاطر اتفاقات اخیر لغو شد، سایر تیم ها دیدارهای خود را طبق برنامه از پیش معین شده برگزار کردند.

فرزاد کوهیان: پتروشیمی هنوز مجوز جذب بسکتبالیست خارجی ندارد

پتروشیمی از جمله تیم هایی است که هر هفت ملاقات خود را برگزار نموده و در تمام آنها هم صاحب برد شده است. نیروی زمینی، رعد پدافند هوایی، آویژه صنعت، ذوب آهن، اکسون، شورا و شهرداری قزوین و شیمیدر تیم هایی بودند که پتروشیمی در مصاف با آنها صاحب پیروزی شده و به اینگونه صدر جدول رده بندی را در اختیار گرفته است.

این در حالی است که پتروشیمی بر خلاف خیلی دیگر از تیم های حاضر در لیگ بسکتبال از وجود بازیکن خارجی در ترکیب خود محروم است و فعلا هم برنامه ای برای جذب آن ندارد چراکه اصلا مجوز لازم برای آن را ندارد. فرزاد کوهیان اما تاکید دارد که با شرایط فعلی و اقدام تدریجی که دیگر تیم ها برای در اختیار دریافت بازیکن خارجی می نمایند، پتروشیمی هم باید به فکر تقویت ترکیب خود باشد.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: هفت هفته از فصل جدید لیگ برتر می گذرد، طی این مدت ترکیب تیم های شرکت نماینده تغییرات زیادی داشته است و این تغییرات را به صورت هفتگی شاهد بوده ایم طوریکه اصلا نمی توان روی ترکیب تیم ها در ملاقاتهای گذشته و برنامه ریزی برای رویارویی با آن حساب کرد. در بسیاری موارد تیم ها ملاقاتهای خود را با تغییری محسوس نسبت به ملاقات قبل برگزار نموده اند.

وی با یادآوری اینکه پتروشیمی بازیکن خارجی در ترکیب خود ندارد، گفت: ما هنوز مجوز لازم برای جذب بازیکن خارجی را نداریم درحالیکه با شرایط موجود و روندی که در دیگر تیم ها می بینیم به آن احتیاج داریم.

کوهیان تاکید نمود: در کل سال جاری لیگ سختی در بسکتبال شاهد خواهیم بود. تعداد بازی ها نسبت به سایر فصل ها بیشتر است و تیم ها به مرور در حال تقویت ترکیب خود هستند. این ها نشان می دهد لیگ سال جاری آبستن حوادث زیادی خواهد بود. بنابراین باید از حالا به فکر روزهای سخت تر در لیگ و آماده تر کردن ترکیب تیم برای آن باشیم.

البته پتروشیمی که فعلا بدون باخت و صدرنشین لیگ برتر است، وی در واکنش به این موضوع گفت: بله اما این مسئله باعث نخواهد شد که آینده و ملاقاتهای آن را فراموش کنیم. خوب است که تا به این هفته در برگزاری ملاقاتهای خانگی و خارج از خانه پیروز بوده و همه آنها را با برد تمام نموده ایم اما دلخوش به این نتایج و صدرنشینی امروز نیستیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی ادامه داد: هر بازی برای ما بعد از سوت داور تمام می گردد و از همان زمان به ملاقات بعدی فکر می کنیم و روی آن تمرکز خواهیم داشت. اگر بخواهیم غیر از این عمل کنیم، آینده را از دست خواهیم داد.

کوهیان با یادآوری اینکه پتروشیمی پنجشنبه و در هفته هشتم لیگ بسکتبال باید به مصاف مهرام تهران برود، گفت: بازی سختی داریم. مهرام همواره و در هر شرایطی جزو مدعیان بوده است. این تیم مجموعه ای از مدیران، مربیان و بازیکنان با تجربه را در اختیار دارد. امیدوارم بتوانیم در مصاف با آنها پیروز عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 456

به "فرزاد کوهیان: پتروشیمی هنوز مجوز جذب بسکتبالیست خارجی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزاد کوهیان: پتروشیمی هنوز مجوز جذب بسکتبالیست خارجی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید