فقط غرور باعث شکست استقلال می گردد ، مبادا فکر کنید تراکتور هم هلو برو تو گلوست!

به گزارش مجله 90 جعبه، مدیرعامل اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: تنها عاملی که می تواند استقلال را در فینال مقابل تراکتور باانگیزه متوقف کند غرور بی جا بابت برد در دربی است.

فقط غرور باعث شکست استقلال می گردد ، مبادا فکر کنید تراکتور هم هلو برو تو گلوست!

گروه ورزشی خبرنگاران، تیم های استقلال و تراکتور باید از ساعت 18:15 امروز در فینال رقابتهای جام حذفی در شهر مقدس مشهد و در جوار بارگاه امام مهربانی به مصاف هم بفرایند. دو تیم با پشت سرگذاشتن مسیری نسبتا دشورا به این مرحله رسیده اند. تراکتور در لیگ سهمیه نگرفته و به شدت به برد احتیاج دارد و استقلال به رغم کسب سهمیه در لیگ برتر برای کسب جام در فصل رو به انتها 99-98 اشتهایی بیشتر.

علی فتح اله زاده در تبادل نظر با دانشجو، درباره بازی استقلال و تراکتور حرف زد و معتقد بود استقلال نباید با غرور وارد میدان مسابقه با این تیم گردد. او همچنین درباره اختلاف 150 هزار دلاری بین استراماچونی و باشگاه استقلال هم نقبی به حملاتی زد که در زمستان 1398 به خودش شد. مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره موضوع شش گل استقلال به پرسپولیس در دربی نیز نکته جالبی را متذکر شد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* اوضاع استقلال برای ملاقات فینال را چطور ارزیابی می کنید؟

- من متها قبل گفته بودم استقلال می تواند در لیگ خودش را بالا بکشد و در حذفی هم شایستگی قهرمانی را دارد. دیدید که در لیگ برتر به راحتی و با اینکه در چند بازی هم نتیجه نگرفت دوم شد و در جام حذفی هم به راحتی با عبور از سپاهان و پرسپولیس به ملاقات انتهای رسید. استقلال تیم خوبی دارد و حیف است که قهرمان نگردد و یک جام در این فصل نیاورد. هم طرفداران خشنود می شوند و هم برای دوستان رزومه خوبی می گردد.

* اما در این مدت نوعی کدورت نهان و آشکار بین کادر فنی و مدیریت دیده شد. الان وقت این مسایل بود؟

- نه! اتفاقا الان وقت آن است که دست به دست هم بدهند و برای موفقیت استقلال اتحاد و همدلی را پیشه نمایند و انشاالله جام بدست بیاید و بعد از آن وقت برای همه این حرف و حدیث ها زیاد است. بهتر است الان خویشتن داری نمایند و بگذاریم طرفدار بیش از این با دلشوره پای ملاقات مهم تیم ننشیند.

* پیش بینی تان از بازی چیست؟

- استقلال تیم قدرتمندی است که بازیکنان خوبی دارد. تیمی که قهرمان لیگ برتر حریفش نشد و شیش تایی اش کرد دیگر مسئله ای برابر تراکتور ندارد و این حریف هم برایش سهل است اما...!

* اما چه؟

- اما آفت مرد، غرور است و ما نباید غرور داشته باشیم به ویژه در این بازی که خیلی خیلی مهم است.

* چطور؟

- اصلا نباید فکر کنیم تراکتور تیم هلو برو تو گلو است. اتفاقا آنها چون سهمیه آسیایی هم نگرفته اند دو برابر انگیزه دارند و خطرناک هستند. بایستی همه تیم در این ملاقات توان دوبرابر بگذارند و وقتی در انتها بازی از زمین بیرون می فرایند خون بالا بیاورند.

* برای کسب هشتمین جام؟

- بله! جام هشتم در شهر مقدس مشهد و امام هشتم فوق العاد می گردد پس پیش به سوی جام مقدس و از بچه ها می خواهم با همه وجودشان برای مردم بازی نمایند که یک سال خیلی تلخ را پشت سرگذاشتند.

* در حالی که پرسپولیس و سپاهان در حال یارگیری هستند هنوز خبری از این مسایل در باشگاه استقلال نیست و می گویند عراقچی(معاون وزیر امور خارجه) و دیگران در حال یارگیری برای استقلال هستند! طرفدار به شدت بابت این موضوع ناراحت است؟

- طرفدار حق دارد البته ما احتیاجی به عراقچی و این و آن نداریم. ما به یک تهرانچی احتیاج داریم تا همین تیم مان را حفظ کند. تنها در دو سه پست بازیکن احتیاج داریم که آنها را هم پیدا می کنیم. اگر قدر این بازیکنان را بدانیم و بتوانیم قراردادشان را تمدید کنیم همین تیم از همه تیم ها بهتر است.

* ماجرای 150 هزار دلار اختلافی که شما در زمستان گذشته گفته بودید دوباره مطرح شد. خبر دارید؟

- بله! آن موقع که من این حرف را زدم بعضی افراد از خدا بی خبر برای من دسیسه کردند که فتح اله زاده گفته استقلال 450 هزار دلار باید به استراماچونی می داد ولی او 600 هزار تا خواسته در حالی که من همان زمان گفتم او از اول هم همان 600 تا را می خواسته و ما 450 هزار دلار به حسابش زده بودیم. بین این دو جمله تفاوت نیست؟ متأسفانه به من حمله شد که می خواهم استراماچونی را خراب کنم یا هیأت مدیره را زیر سئوال برم در حالی که از لطف خدا چند روز پیش آقای سعادتمند همان حرف را تکرار کرد و گفت 150 هزار دلار این وسط گم شده است. یا ما ریختیم و استراماچونی نمی داند یا نریختیم که باید دید پس چرا از حساب های باشگاه خارج شده و دست کیست. دو دو تا 4 تا! خیلی ساده است. مهم نیست در این سالها خیلی ها خواستند مرا خراب نمایند ولی خدا باز هم دستشان را رو کرد و حقانیت گفتار مرا تعیین کرد.

* راستی پرسپولیسی ها می گویند گل های پنالتی در بازی حساب نمی گردد؟

- یک سئوال دارم. الان سایت AFC نتیجه بازی را چند چند درج نموده!

* 3-6! اما خیلی از پیشکسوتان پرسپولیس می گویند...؟

- بگذارید بگویند! آتش گرفته اند. ما که 4تایی شان کردیم، 6تایی هم که شدند و یکبار هم که 8تایی شده بودند و دنبال اعداد بعدی هستیم.

* لقب صیاد جام ها را دوست دارید؟

- اینها را می نویسید و دشمنان مرا بیشتر می کنید. استقلال در عمر 75 ساله اش 7 بار قهرمان جام حذفی شده! 4 جامش را در 12 سال مدیریت من گرفته و 3 تای دیگر را در طی 63 سال! همین هاست که چشم ندارند مرا ببینند. شکر خدا در آن 12 سال 7 جام برای استقلال آوردم و خشنودم که مردم ارزش کارم را می دانند.

خبرنگار: میلاد امینی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1114

به "فقط غرور باعث شکست استقلال می گردد ، مبادا فکر کنید تراکتور هم هلو برو تو گلوست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فقط غرور باعث شکست استقلال می گردد ، مبادا فکر کنید تراکتور هم هلو برو تو گلوست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید