قبول شرط مالی مدافع ناراضی سرخ ها، خلیل زاده از گروه پرسپولیس رفت!

به گزارش مجله 90 جعبه، به گزارش خبرنگاران، شجاع خلیل زاده که همراه با تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار محبت آمیز با ملی در اردوی ترکیه به سر می برد پس از صعود با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا لب به اعتراض علیه مدیریت این باشگاه گشود.

قبول شرط مالی مدافع ناراضی سرخ ها، خلیل زاده از گروه پرسپولیس رفت!

مدافع سرخپوشان پایتخت که عملکرد قابل قبولی در سال های گذشته با پیراهن پرسپولیس داشته است یک فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد اما افزایش ناگهانی قیمت بازیکنان در جابجایی تابستانی و عدم پرداخت تمام و کمال مبلغ قراردادهای دو سال گذشته باعث شد تا خلیل زاده خواهان افزایش رقم قرارداد خود شود.

درخواستی که ابتدا از سوی مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس رد شد اما درخواست باشگاه های قطری برای جذب خلیل زاده و بند قرارداد فسخ خلیل زاده با پرسپولیس در صورت پرداخت 400 هزار دلار سبب شد تا این موضوع در جلسه هیات مدیره باشگاه مطرح شود و مورد موافقت آنها قرار گیرد.

با این حال خلیل زاده صبح روز گذشته از گروه بازیکنان پرسپولیس در واتس آپ خارج شد تا نشان دهد عزم خود را برای جدایی از این تیم جزم کرده است.

رسول پناه که جلسه ای با مدیر برنامه های خلیل زاده نیز داشته است منتظر بازگشت این بازیکن از اردوی تیم ملی است تا متمم مالی قرارداد فصل اینده او را امضا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: 90bux.ir شناسه مطلب: 1177

به "قبول شرط مالی مدافع ناراضی سرخ ها، خلیل زاده از گروه پرسپولیس رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبول شرط مالی مدافع ناراضی سرخ ها، خلیل زاده از گروه پرسپولیس رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید